0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2

شناسه کالا: XI1008
شناسه کالا: XI1008
مشخصات برجسته بیشتر
  • سایر توضیحات : 45 کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ | حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعت | دارای کامیپوتر سفری | مجهز به ترمز های دیسکی خنک شونده | موتور براشلس 600 واتی | باتری 12400 میلی آمپری | مجهز به چراغ ال ای دی دارای عدسی
  • اقلام همراه : شارژر همره
  • وزن بسته بندی : 15 کیلو گرم
  • ابعاد بسته بندی : 50x145x35 سانتی‌متر
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2

اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2

از تجهیزاتی که این روزها به یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین تفریحات برای بسیاری از افراد تبدیل شده، اسکوتر برقی است. با توسعه تکنولوژی اسکوترهای برقی توانستند سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کنند و روز به روز از قابلیت ها و ویژگی های جدید نسبت به نسل قبلی خود برخوردار باشند.شیائومی یکی از بهترین محصولات خود را در این حوزه به بازار عرضه کرده است. با رونمایی از اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2 که مناسب افراد بین 16 تا 50 سال بوده، ثابت کرد که می تواند برای همه گروه های سنی محصولی متناسب با آنها طراحی و تولید کند.این اسکوتر برقی شیائومی در مقایسه با مدل های قبلی خود آپشن های جدید و به روزتری را در خود جای داده، از سیستم ایمنی در نورپردازی گرفته تا ضربه گیر همه از قابلیت هایی است که توانسته از سایر اسکوترهای شیائومی پیشی بگیرد.

اگر شما هم به دنبال خرید اسکوتر برقی هستید ولی نمی دانید چه مدلی را انتخاب کنید، اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2 می تواند یکی از بهترین گزینه ها برایتان باشد.
شیائومی ایران قصد دارد تا با معرفی اسکوتر برقی شیائومی Scooter Pro 2 شما را در این امر یاری کند.

اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2

طراحی اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2

طراحی اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2 به نحوی است که در ابعاد 1.13*1.18 متر و با وزن 14.2 کیلوگرم و در رنگ مشکی روانه بازار مصرف شده است. زمانی که این محصول برقی جمع می شود ارتفاع آن به 0.49 متر کاهش یافته و به راحتی می توان آن را حمل کرد.

این اسکوتر برقی می تواند تا 100 کیلوگرم را بدون هیچ مشکلی تحمل کند. هم چنین از یک داشبورد برخوردار بوده که بر روی آن دکمه ای به عنوان گاز دستی جای گرفته و دکمه‌ی دیگر مربوط به روشن و خاموش شدن آن است. اما باید گفت برای تعویض مود اسکوتر برای سرعت بخشیدن به آن و روشن ، خاموش کردن چراغ جلویی می توان از این دکمه استفاده کرد.
یک صفحه ی نمایش بر روی این داشبور تعبیه شده که میزان سرعت را بر حسب کیلومتر بر ساعت به کاربر نشان می دهد.
اگر دقت کرده باشید در جلو و عقب آن یک چراغ قرار گرفته به طوری که چراغ جلوی آن دید بهتری در شب به کاربر داده و زاویه نور آن در جهتی است که چشم را اذیت نمی کند. اما چراغ پشت اسکوتر برقی شیائومی زمانی که ترمز گرفته می شود نور قرمز رنگی از خود به نمایش می گذارد. این ویژگی باعث شده تا یک رانندگی ایمن را با آن تجربه کنید.
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2 مجهز به دو تایر 8.5 اینچی بوده و برای آن، تایری در نظر گرفته شده تا زمانی که اسکوتر در گل و لای برود سوراخ نشود و هم چنین برای بالا بردن مقاومت آن مایع محافظ پنجری به لاستیک اضافه شده است.
برخورداری از یک موتور 600 واتی این امکان را به محصول قدرتی شیائومی می دهد تا با حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت طعم لذت رانندگی با اسکوتر برقی را بچشید.
یک باتری لیتیوم دارای گنجایش 446Wh بوده و با یک بار شارژ کامل قادر است تا 45 کیلومتر را بی وقفه طی کند. لازم به ذکر است مدت زمانی که به شارژ کامل می رسد بین 8 تا 9 ساعت اعلام شده است.

اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2

قابلیت های اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2

همانطور که در بخش قبلی گفته شد این مدل از اسکوتر برقی شیائومی از قابلیت تا شدن برخوردار بوده و در عرض 3 ثانیه به راحتی و بدون دردسر جمع می شود.
زمانی که بر روی اسکوتر سوار هستید می توانید سرعت خود را به سه شیوه کنترل کنید. در روش اول اگر می خواهید سرعتتان افزایش یابد، دکمه ی S را فشار دهید پس از فشرده شدن بازه ی سرعت بین 0 تا 25 کیلومتر بر ساعت تغییر می کند.
هنگامی که به قصد گشت و گذار در پارک مشغول به رانندگی هستید، می توانید با فشردن دکمه ی D سرعت استاندارد داشته باشید و بین 0 تا 20 کیلومتر بر ساعت حرکت کنید. اما در اماکن شلوغ این امکان برایتان فراهم شده تا اسکوتر برقی را به حالت پیاده روی که بازه ی سرعت آن بین 0 تا 5 کیلومتر است تغییر دهید.
از دیگر قابلیت های این محصول فوق العاده شیائومی می توان به سیستم ترمز آن اشاره کرد. این سیستم به گونه است که دیسک ترمز که در چرخ عقب قرار دارد با قدرت بیشتری ترمز کرده، در صورتی که چرخ جلو از سیستم ترمز ضد قفل E-ABS بازدارنده برخوردار است.
زمانی که شما ترمز می گیرید این سیستم جلو و عقب به ترتیب از سرعت اسکوتر می کاهد و باعث می شود با ایمنی کامل مانع از حرکت اسکوتر شود.
یکی از قابلیت هایی که اسکوتر برقی شیائومی مدل Pro 2 دارد ، فناوری بازیابی انرژی است. این فناوری موجب می شود تا برای افزایش طول عمر باتری، انرژی جنبشی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند. این سیستم بازیابی انرژی جنبشی را می توانید از طریق برنامه خانگی تنظیم شده تا نیازهای سواری شما را برطرف سازد.
برای به حرکت درآمدن اسکوتر برقی کافی است، تنها با اولین حرکت شما، موتور الکتریکی کوچک آن شروع به کار کند. باید خاطر نشان کرد، هنگامی که از مسیرهای ناهموار عبور می کنید ممکن است لازم باشد با لگد زدن به زمین، به اسکوتر برای ادامه حرکت کمک کنید.
پس از خرید اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2 پیش از آن که اولین سفر را با آن تجربه کنید، لازم است تا اسکوتر برقی را به وسیله اپلیکیشن Xiaomi Home که می توانید از Apple App و Google Play Store دانلود کنید، از طریق گوشی هوشمند خود فعال کنید.

اقلام همراه اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2

علاوه بر اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2 اقلامی در اختیارتان قرار داده می شود که عبارتند از :
* یک آداپتور برق
* یک تیوب اضافه
* یک تایر اضافه
* کلید آلن Tشکل
* یک نازل آداپتور اضافه
* 5 عدد پیچ
* دفترچه ی راهنمای کاربر به همراه یک برگه مشخصات

 

اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter Pro 2
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی