0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

Xiaomi Mi Smart Scale 2

ترازوی Smart scale 2

شناسه کالا: XI1044
شناسه کالا: XI1044
گارانتی:
مشخصات برجسته بیشتر
  • وزن : 1.2 کیلوگرم
  • نمایشگر : LED
  • بیشترین وزن قابل تحمل : 150 کیلوگرم
  • دقت : 50 گرم
  • نوع باتری : نیم قلمی
  • تعداد باتری مورد نیاز : 4 عدد
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
849,000 تومان
تنها 5 عدد در انبار باقی مانده است
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ترازوی Smart scale 2
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
ترازوی Smart scale 2

امروزه همه افراد کم و بیش برای حفظ سلامت عمومی بدن به دنبال تناسب اندام و لاغری و هستند. برند شیائومی نیز علاقه زیادی به امر از خود نشان می دهد و با عرضه محصولات تناسب اندام متعدد با قیمت مناسب سهم بزرگی از بازار مربوطه را به خود اختصاص داده است. همچنین این شرکت در ادامه تولید محصولاتی برای پیگیری وضعیت سلامت، این بار ترازوی هوشمند ۲ Xiaomi Mi Smart Scale را تولید کرده است که همانند سایر محصولات این شرکت می توان به کمک نرم افزار Mi Fit با آن ارتباط برقرار کرد.

 

ترازوی هوشمند شیائومی مدل Mi Smart Scale 2

ویژگی های بسیار مهم این ترازوی هوشمند می توان به وزن کردن دوحالته در آن اشاره کرد. به طوری که نه تنها افراد می توانند از آن برای وزن کردن خود استفاده کنند؛ بلکه سایر وسیله ها را نیز می توان با آن وزن نمود. با متصل بودن به اپلیکیشن مربوطه یعنی Mi Fit می تواند تغییرات وزن خود را در بازه های زمانی دلخواه پیگیری کنید.


طراحی ظاهری ترازوی هوشمند شیائومی مدل Mi Smart Scale 2

ترازوی باریک شیائومی با طراحی مینیمال خود به یکی از زیباترین ترازو های موجود در بازار تبدیل ‌شده است. Mi Smart Scale 2 این نسخه ی ترازوی هوشمند، نسبت به نسخه پیشین، 30 درصد باریکتر شده از صفحه بزرگ با طول و عرض 30 سانتیمتر و از ضخامت معادل 14.75 میلی ‌متر و وزن 1.6 کیلو گرم تشکیل‌ شده است. همچنین جنس این ترازو از پلاستیک ABS با کیفیت و محکم است. بر روی ترازو، 4 دایره از فولاد ضد زنگ به همراه یک نمایشگر مخفی کار گذاشته ‌شده که در صورتی ‌که شما بر روی آن بایستید روشن می شود و وزن را به‌ وضوح نمایش می ‌دهد. حلقه ‌های فولادی وظیفه انتقال چندین جریان ضعیف و بی‌ خطر الکتریکی را در بدن بر عهده‌ دارند که عبور این جریان ‌ها بدون اینکه شما حس کنید از پای چپ وارد شده پس از عبور از بافت‌ های مختلف نتایج ده‌ گانه را از پای راست به داخل ترازو انتقال می ‌دهد، سپس ترازو اطلاعات را از طریق بلوتوث به تلفن همراه منتقل می ‌کند.

 


دارای اپلیکیشن Mi Fit

این ترازوی هوشمند از طریق بلوتوث نسخه 4.0 به اپلیکیشن Mi Fit متصل می‌ شود و اطلاعات بدنتان را با جزئیات دقیق به شما نمایش می ‌دهد و به شما در روند رژیم غذایی ‌تان کمک می ‌کند. خوشبختانه شیائومی همه چیز را در نظر گرفته است. هر زمان که شما وزن خود را چک می‌ کنید این ‏اطلاعات در اکانت اپلیکیشن ‏Mi Fit‎‏ ثبت می ‌شود. بنابراین شما می ‌توانید گزارشی مبنی بر تغییر وزن ‏خود دریافت کنید. اما از آنجایی که ترازو دستگاه شخصی نیست و چندین نفر از یک ترازو استفاده ‏می‌ کنند، نرم ‌افزار Mi Fit اطلاعات مربوط به ۱۶ نفر را ثبت می ‌کند.

 

دارای انرژی پایین

به دلیل مجهز بودن به سیستم استندبای خودکار ، ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi Smart Scale 2 ، مصرف انرژی بسیار کمی داشته و می تواند چندین ماه بدون نیاز به تعویض باتری ، فعال باشد. همین طور لازم به ذکر است که این محصول می تواند حداکثر برای اندازه گیری وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم مناسب باشد.

 

 

اتصال به بلوتوث

Mi Smart Scale 2 از بلوتوث کم انرژی 5.0 استفاده می کند ، بنابراین انتقال اطلاعات وزن کشی سریعتر و پایدارتر خواهد بود. هر ثانیه از وقت خود را گرامی بدارید.

 

 

دارای نمایشگر LED

نمایشگر زیبای LED پنهان شده در زیر صفحه شیشه‌ای، تا زمانی که روی آن فشاری نباشد نمایان نمی‌شود. این ترازو دیجیتال به دلیل داشتن ویژگی خاموشی خودکار، لحظاتی پس از اندازه‌گیری و نمایش وزن، صفحه نمایشگر را جهت بهینه کردن مصرف انرژی به‌صورت اتوماتیک خاموش می‌کند.

 

 

در پایان

شما می‌توانید با استفاده از این ترازو تست تعادل، که یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین تستهای حرکتی است را نیز انجام دهید؛ برای انجام این کار با چشمان بسته و یک پا روی ترازو بایستید و به راحتی تعادل خود را بسنجید. بنابراین شما میتوانید برای خرید این محصول بسیا کاربردی به وبسایت رسمی شیائومی ایران مراجعه کنید.

ترازوی Smart scale 2
ترازوی Smart scale 2
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
قیمت:
849,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی