0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
دسته بندی: سبک زندگی

Xiaomi Kingsmith Walking Pad R1

تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1

شناسه کالا: XI1048
شناسه کالا: XI1048
مشخصات برجسته بیشتر
  • وزن : 38 کیلوگرم
  • ابعاد : 90* 72*146 سانتی متر (باز شده)
  • حداکثر تحمل وزن :
  • حداکثر سرعت : 6 تا 10 کیلومتر بر ساعت
  • صفحه نمایش : دارد
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1

تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1

امروزه یکی از مهمترین توصیه هایی که پزشکان به مردم می‌کنند، داشتن حداقل 1 ساعت پیاده روی در روز است، زیرا علاوه بر شادابی، نقش موثری در سلامتی و تندرستی افراد دارد. اما بسیاری به دلیل کمبود زمان و دغدغه های متعدد فرصت پیاده روی را نداشته، ولی به سلامتی خود اهمیت می‌دهند از این رو پیاده روی را به وسیله دستگاه تردمیل انجام می دهند.

تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 از جمله محصولات شرکت شیائومی بوده که با توجه به مشکلات زندگی مدرن امروزی ساخته و به بازار عرضه شده است.
در گذشته تنها افرادی قادر به خرید تردمیل بودند که فضای بزرگی را در اختیار داشتند، اما تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 به نحوی طراحی شده که دارای مکانیسم تاشوی دو قسمتی است. به زبان ساده تر این تردمیل شیائومی میتواند هم از طریق دسته، هم کف و تسمه دستگاه جمع شود. همین مسئله موجب شده تا نسبت به دیگر مدل های تردمیل فضای کمتری را اشغال کند.
در ادامه به بررسی تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 میپردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1

طراحی تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 بر اساس دویدن و پیاده روی اصولی شبیه سازی شده است. ابعاد تردمیل شیائومی در حالت باز شده 90* 72*146 سانتی متر است.

جنس بدنه آلیاژ آلومینیوم بوده و وزن آن 38 کیلوگرم می باشد. هم چنین برای تسمه تردمیل ابعاد‌ 120*44 سانتی متر در نظر گرفته اند.

 


همانطور که میدانید تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 از دو بخش مهم ساخته شده: دسته و عرشه.
عرشه به قلب تردمیل معروف است که از کمربند ضدلغرش و موتور برخوردار بوده،اما دسته بیشتر نقش تعادل و ایمنی را برعهده دارد. هر زمان که مایل بودید میتوانید عرشه را از وسط تا کرده و آن را بلند کنید تا با دسته قرار گیرد.
تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 حمل و نقل بسیار آسانی داشته زیرا به نحوی طراحی شده که به هنگام جمع شدن به شکل یک چمدان بسیار بلند و نازک تبدیل میشود که به راحتی میتوانید زیر تخت یا کنار کمد آن را قرار دهید.
چرخ های کوچک تردمیل شیائومی زمانی که میخواهید آن را باز یا بسته کنید بسیار کاربردی است .

ویژگی های تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1

تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 در جلوی خود یک نمایشگر LED دارد که داده هایی مانند سرعت دویدن ، مسافت طی شده را به شما نشان میدهد.
حداکثر سرعتی که تردمیل به شما اجازه میدهد، 10 کیلومتر در ساعت بوده و در حالت راه رفتن 6 کیلومتر در ساعت است. برای تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 یک گیره ایمنی در نظر گرفته شده تا هنگامی که شما تعادل خود را از دست دادید، دستگاه را به صورت اضطراری خاموش کند.

 

 

البته دسته تردمیل به تعادل شما در هنگام دویدن و راه رفتن کمک می‌کند. جنس صفحه ای که بر روی آن دویدن و پیاده روی را انجام میدهید، از سرخوردن و افتادن جلوگیری میکند و هم چنین از لایه گذاری EVA برخوردار بوده که باعث شده از شدت فشار بر زانو ها به هنگام دویدن کاسته شود.
به روش های مختلفی میتوانید سرعت این تردمیل شیائومی را کم و زیاد کنید. دستی، از طریق ریموت کنترل و استفاده از اپلیکیشن از جمله این روش ها است. در روش دیگر شما میتوانید بر روی یک سوم بالایی صفحه سرعت را افزایش و در قسمت میانی سرعت را ثابت و در یک سوم انتهایی صفحه از سرعت دستگاه کم کنید.
هم چنین این دستگاه میتواند حداکثر وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند.

 

 

امکانات تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1

از جمله امکاناتی که تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 در اختیار شما قرار داده، این است که میتوانید از طریق نصب اپلیکیشن KS Fit تلفن خود را به تردمیل متصل کرده تا از آن به عنوان صفحه کنترلی استفاده کنید.
زمانی که شما تبلت و یا تلفن همراهتان را بر روی هولدر تردمیل قرار میدهید، تنظیمات کلی برای شما ایجاد میشود و به راحتی میتوانید سرعت را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید.
یکی دیگر از قابلیت های این تردمیل شیائومی، دارا بودن کنترل پا است و به سادگی این امکان را دارید که با توجه به موقعیت پاها بر روی کمربند سرعت را تغییر دهید.
با داشتن این تردمیل دیگر نیازی به رفتن باشگاه نیست و به راحتی طبق برنامه ورزشی درست و اصولی در منزل ورزش کنید. علاوه بر آن از امکانات متعددی مانند اعلام تعداد ضربان قلب در طول دویدن برخوردار است.
به هنگام خرید علاوه بر تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 لوازم دیگری همچون ریموت کنترل،کابل برق، آچار، روغن سیلیکون و دفترچه راهنما به شما داده میشود.


با خرید این تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 لذت ورزش کردن در کنار خانواده را تجربه کنید.

 

تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1
تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی