0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
دسته بندی: تردمیل

تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 Pro

شناسه کالا: XI1049
شناسه کالا: XI1049
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
مشخصات برجسته بیشتر
  • وزن : 38 کیلوگرم
  • ابعاد : 90* 72*146 سانتی متر (باز شده)
  • حداکثر تحمل وزن : 100 کیلوگرم
  • حداکثر سرعت : 6 تا 10 کیلومتر بر ساعت
  • صفحه نمایش : دارد
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
38900000
9 %
قیمت:
35,500,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 Pro
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 Pro

تردمیل ، پیاده روی و دویدن اصولی در منزل را برای شما شبیه سازی می کند. شیائومی در عرصه تولید تجهیزات ورزشی و سلامت نیز پیشتاز است. Walking Pad به دلیل تولید تردمیل هایی با فناوری های پیچیده معروف است. تردمیل تاشو شیائومی Walking Pad R1 Pro بهترین مدل تولید شده به شمار می رود.

 

تردمیل تاشو شیائومی Walking Pad R1 Pro

در این نسخه جدید موتوری قوی تر و بی سر و صدا را در آن تعبیه کرده اند. همچنین صرفه جویی تا 90 درصد در فضای اشغال شده توسط این محصول در اثر طراحی تاشوی آن مزیت مهمی است. این ویژگی های فوق العاده نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند. عملکرد موتور در این مدل از تردمیل های هوشمند شیائومی نیز بهبود داده شده است. این دستگاه مجهز به موتور براشلس است که با بیشترین توان و کمترین صدا کار می کند.

 


مشخصات ظاهری محصول

ابعاد این وسیله ورزشی در حالت عادی 90*72*146 سانتی متر است. تردمیل تاشو شیائومی Walking Pad R1 Pro قابلیت تا شدن 180 درجه دارد. هنگامی که این دستگاه را از وسط تا می کنید، ابعاد آن به 15.5*72*98 سانتی متر کاهش می یابد. میزان فضایی که تردمیل در این حالت به خود اختصاص می دهد، کمتر از 200 سانتی مترمربع است.
این میزان فضای کم مزیتی بسیار عالی برای استفاده از آن در منزل به خصوص در سبک زندگی آپارتمانی محسوب می شود. ضخامت کم این وسیله نیز باعث می شود که امکان قرارگیری آن در هر جایی مانند زیر تخت یا مبل نیز فراهم باشد.


مشخصات فنی تردمیل تاشو شیائومی Walking Pad R1 Pro

نکته قابل توجه دیگر جنس قاب، کف و دسته این دستگاه است. بدنه این ابزار ورزشی فوق العاده از آلیاژ آلومینیوم باکیفیت ساخته شده است. استفاده از این مواد باکیفیت دوام و ثبات بیشتر را برای دستگاه به همراه دارد. همچنین صفحه راه رفتن تردمیل شیائومی به لایه های EVA مجهز شده است. این امر کمک می کند که شدت فشار وارد شده به زانوها در هنگام دویدن روی آن کاهش یابد. همچنین لایه های EVA باعث جلوگیری از لغزش های احتمالی در سرعت های بالا می شوند. با توجه به این خصوصیات وزن این دستگاه تنها 38 کیلوگرم است.

 

دارای یک قلاب ایمنی جدید و دسته جلو

Walking Pad R1 Pro دارای یک قلاب ایمنی جدید و دسته جلو است که ایمنی بیشتری را در حین ورزش برای اشخاص فراهم می سازد. قلاب به عنوان دکمه توقف ایمنی عمل می کند. دسته نیز باعث ایجاد حفظ تعادل بیشتر شخص می شود. حفاظت چندگانه امنیتی، محدودیت سرعت مبتدی و عملکرد قفل کودک نیز از دیگر امکانات قابل توجه تردمیل تاشو شیائومی Walking Pad R1 Pro به شمار می رود.
نکته قابل توجه دیگر طراحی مکانی روی دسته تردمیل به منظور قرارگیری تلفن همراه یا تبلت است. بنابراین امکان صحبت با عزیزان یا چک کردن ایمیل ها و شبکه های اجتماعی برای افراد حتی در هنگام ورزش نیز میسر است. مسلما این ویژگی است که بسیاری از آن خوشنود می شوند.

دارای صفحه نمایشگر LED

مشابه تردمیل های قدیمی در این مدل از دستگاه های ورزشی Walking Pad R1 Pro نیز صفحه نمایشی LED با روشنایی بالا در جلوی آن قرار دارد. این پنل از فناوری شرکت IML استفاده می کند. از این رو نمایشگر آن کیفیت بسیار بالایی دارد. این LED مسافت طی شده، سرعت حرکت و زمان صرف شده برای ورزش را حتی در شرایط نوری بد یا زیر نور خورشید به کاربر نشان می دهد.

 

سرعت تردمیل واکینگ پد

حداقل سرعت این دستگاه ورزشی 6 کیلومتر در ساعت است و حداکثر آن نیز به 10 کیلومتر در ساعت می رسد. امکان تنظیم سرعت دستگاه به 3 روش نیز وجود دارد که در ادامه به آن اشاره کرده ایم. همچنین شرکت شیائومی میزان وزن قابل تحمل توسط این مدل از تردمیل های خود را 110 کیلوگرم اعلام کرده است.

 

کنترل تردمیل شیائومی

تردمیل تاشو شیائومی Walking Pad R1 Pro به 3 روش کنترل می شود. یکی از روش ها استفاده از کنترل از راه دوری است که در بسته خریداری شده وجود دارد. راه دیگر اتصال از طریق گوشی تلفن همراه است. امکان کنترل آسان این وسیله ورزشی هوشمند از طریق اپلیکیشن KS Fit که روی موبایل خود نصب می کنید، وجود دارد.
روش سوم استفاده از حالت خودکار است. حالت A فقط راه رفتن عادی را پشتیبانی می کند. در این روش تردمیل به صورت اتوماتیک تشخیص می دهد که با توجه به حرکات شما چه زمانی باید شتاب بگیرد یا سرعت خود را کاهش دهد. سهولت کنترل تردمیل باعث می شود که در استفاده از آن ترغیب شوید. با رسیدن به وزن ایده آل خود دیگر از ایستادن روی ترازو دیگر هراسی نخواهید داشت و سبک زندگی خود را بهتر کنید.

 


در پایان

تردمیل وسیله خوبی است، با شبیه‌سازی درست و اصولی دویدن و پیاده‌روی به مفاصل‌تان فشار وارد نمی‌کند، در همه فصول و با وجود باران و برف هم می‌توانید در منزل از آن استفاده کنید، به‌ جای مراجعه به باشگاه و صرف زمان و انرژی، در منزل هم امکان ورزش کردن وجود دارد. همچنین، امکانات متعددی مانند ارائه برنامه ورزشی مناسب، اعلام ضربان قلب و تنظیم سرعت دویدن هم در آن تعبیه شده است. بنابراین میتوانید برای خرید این محصول به وبسایت رسمی شیائومی ایران مراجعه کنید.

تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 Pro
تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل R1 Pro
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
تخفیف:
38900000
9 %
قیمت:
35,500,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی