0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: تردمیل

Xiaomi Walking Pad UREVO U1 treadmill

تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل U1

شناسه کالا: XI1051
شناسه کالا: XI1051
مشخصات برجسته بیشتر
  • وزن : 25 کیلوگرم
  • ابعاد : 148.5x55.2x10.7 سانتی متر
  • حداکثر تحمل وزن :
  • حداکثر سرعت : 4 متر بر ثانیه
  • صفحه نمایش : دارد
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل U1
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل U1

تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1:

ورزش کردن و داشتن تحرک یکی از موثرترین فاکتورهای سلامت جسم و یا حتی روح است. اما بسیاری از عوامل دست به دست هم می‌دهند تا شما را از ورزش کردن باز دارند.
آلودگی هوا، گرم یا سرد بودن هوا، مشغله‌های زندگی و ... سبب می‌شوند تا فرصت و شرایط ورزش کردن در پارک و مکان‌های این چنینی را نداشته باشید. از همه مهم‌تر ورزش کردن و دویدن برای بانوان در مکانهای عمومی و با یک پوشش کامل معذوریت دارد و واقعا سخت است!
همچنین از زمانی که ویروس کرونا همه مردم دنیا را درگیر کرده است، باشگاه‌ها و مراکز ورزشی خصوصی تعطیل شده و امکان ورزش کردن در محیط‌های تخصصی و با امکانات وجود ندارد.
اما نگران نباشید، شما می‌توانید یک باشگاه ساده و کوچک خانگی داشته باشید! در منزل خود ورزش کنید و تحرک داشته باشید و در کنار آن به کارهای شخصی و یا فرزندان خود رسیدگی نمایید.
همه این‌ها به سادگی تهیه یک تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1 است که شیائومی ایران آن را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار داده است!
برند شیائومی با معرفی تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1 ورزش و پیاده روی را برای بسیاری از افراد به ساده‌ترین و لذت بخش ترین حالت ممکن تبدیل کرده است. این محصول از برندی که به تولید محصولات نوآور و قیمت مناسب مشهور است، انتظار می‌رفت. زیرا همواره شاهد دستگاه‌های دیجیتالی و به روز بوده‌ایم که برترین قابلیت‌ها را در درون خود جا داده‌اند.
در ادامه از نقاط قوت و ویژگی‌های شاخص تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1 بیشتر خواهیم گفت:

 



طراحی بدنه تاشو و کم حجم بی‌نظیر:

در زندگی امروز آنقدر تعداد وسایل مورد نیاز انسان زیاد شده است که اکثرا با کمبود جا مواجه می‌شویم. به همین دلیل حداقل بودن ابعاد و اندازه‌ دستگاه‌ها اهمیت بالایی دارد.
تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1 با یک طراحی فوقالعاده باریک و تاشو، مساله کمبود جا را به کلی برطرف کرده است. زیرا در این مدل تردمیل دیگر با یک جسم بزرگ و جاگیر طرف نیستید که مجبور شوید نصف یکی از اتاق‌های خود را به آن اختصاص دهید!
تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1 می‌تواند از وسط تا شده و به یک دوم ابعاد اصلی خود تبدیل شود. این دستگاه در حالت عادی 10.7 * 55.2 * 148.5 سانتی‌متر و تنها 25 کیلوگرم وزن دارد. همچنین دو عدد چرخ کوچک در زیر دستگاه قرار دارد تا جا به جایی و حمل آن را سهولت بخشد.
 بدنه این دستگاه از جنس آلومینیوم و بسیار زیبا و ظریف طراحی شده است. تسمه آن نیز از جنس پلاستیک ABS و با ابعاد 120 * 42 سانتی‌متر ساخته شده و بسیار مقاوم و مستحکم است. این تسمه دارای خاصیت چسبندگی می‌باشد و از لغزیدن شما هنگام دویدن در سرعت‌های بالا جلوگیری می‌کند.
وجود ویژگی ضربه‌گیر بودن تسمه تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1 برای سلامت پاها و ستون فقرات شما بسیار مفید است زیرا انرژی و فشاری که به دستگاه وارد می‌شود را جذب و مانع بازگشت آن به پاهای شما خواهد شد.
نکته دیگر در مورد تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1 زمانی است که از محدوده ایمنی دستگاه خارج و به انتهای پد نزدیک میشوید، در این حالت سیستم هشدار دهنده شما را از خطر افتادن آگاه و از آسیب رسیدن احتمالی  جلوگیری می‌کند.
یک نمایشگر کوچک LED در قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده است که اطلاعاتی از قبیل؛ سرعت، مسافت طی شده و کالری سوزانده شده را نمایش می‌دهد.

موتور تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1:

موتور این مدل از تردمیل‌های شیائومی از نوع براش کربونی و دارای توان 0.75 اسب بخار است که برای دو حالت پیاده روی آهسته با سرعت حداقل 0.5 کیلومتر بر ساعت و دویدن  تا سرعت حداکثر 6 کیلومتر بر ساعت طراحی شده است.
تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1 قادر است تا حداکثر 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند.
این دستگاه با اتصال به منبع برق 220 ولت شهری شروع به کار کرده و توان مصرفی آن حدود 560 وات می‌باشد.
ایمنی مصرف‌کننده از الویت‌های اصلی برند شیائومی می‌باشد. به همین دلیل تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1 را به گونه‌ای طراحی کرده است که در اولین استفاده محدودیت سرعت دارد. زمانی که مسافت طی شده شما از 3 کیلومتر گذر کرد، این محدودیت لغو می‌گردد.
یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1کم صدا بودن آن است و همین مساله استفاده از آن را در آپارتمان میسر کرده است، زیرا حداکثر صدای تولیدی این دستگاه 62 دسی‌بل می‌باشد.
پس می‌توانید بدون نگرانی از ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها، در منزل خود ورزش کنید و لذت ببرید.

 

 

 کنترل سرعت از دو روش:

کنترل سرعت حرکت از دو طریق زیر صورت می‌گیرد:
ریموت کنترل و تسمه دستگاه
همراه تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1 یک عدد ریموت کنترل وجود دارد که دونده میتواند با کمک آن سرعت دستگاه را کاهش یا افزایش داده و همچنین توقف و شروع مجدد را صورت دهد.
روش دیگر برای کنترل سرعت، استفاده از تسمه آن است. زمانی که در قسمت بالایی تسمه در حال دویدن باشید دستگاه به طور خودکار سرعت را افزایش و زمانی که گام‌های در بخش انتهایی تسمه قرار بگیرند، تردمیل سرعت خود را کاهش خواهد داد.

جمع بندی
اگر شما هم مانند بسیاری از افراد شرایط و وقت آزاد برای پیاده روی خارج از منزل را ندارید، به جای حذف ورزش از برنامه روزانه و به خطر انداختن سلامتی خود، ما به شما استفاده از تردمیل واکینگ پد شیائومی مدل  WalkingPad U1 را پیشنهاد می‌کنیم!
یک تردمیل تاشو، سبک و کم‌حجم که با کمترین صدای تولید، شما را به یک پیاده روی آسان و بدون دردسر در منزل تشویق می‌کند!


تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل U1
تردمیل واکینگ پد WalkingPad شیائومی مدل U1
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی