0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
دسته بندی: گجت هوشمند خانگی

LG OLED55C7GI Smart TV 55 Inch

تلویزیون هوشمند ال جی مدل نانوسل NANO80 سایز 55 اینچ

شناسه کالا: XI1063
شناسه کالا: XI1063
مشخصات برجسته بیشتر
  • نوع صفحه : تخت
  • وزن تلویزیون با پایه : 17 کیلوگرم
  • ابعاد تلویزیون با پایه : 21.5x86x129 سانتی‌متر
  • اقلام همراه : ریموت کنترل | کابل برق | دفترچه راهنما | باطری
  • قابلیت اتصال به دیوار : دارد
  • کیفیت تصویر : Ultra HD - 4K
  • تکنولوژی صفحه : OLED
  • سایز صفحه : 55 اینچ
  • بلوتوث : دارد
  • درگاه HDMI : دارد
  • گیرنده دیجیتال : دارد
  • اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) : دارد
  • درگاه USB : دارد
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ
امتیاز کاربران به: تلویزیون هوشمند ال جی مدل نانوسل NANO80 سایز 55 اینچ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
تلویزیون هوشمند ال جی مدل نانوسل NANO80 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال جی 55NANO80 از تلویزیون های سری نانوسل سال 2020 ال جی است. در همین ابتدا باید گفت که طراحی خاص این مدل بسیاری از نگاه‌ها را به سمت خود برمیگرداند. این تلویزیون 4K با نمایش رنگ‌های کاملا خالص در تصاویر هر کاربری را وسوسه می‌کند. به کارگیری تکنولوژی نانوسل در این مدل انقلابی را در کیفیت تصویر به ارمغان می‌آورد.


تلویزیون هوشمند ال جی مدل نانوسل NANO80 سایز 55 اینچ

نمایش تصاویر با کیفیت واقعی 4K کاملا مطابق استانداردهای بین المللی تدوین شده است. پنل IPS تلویزیون 55NANO80 با تکیه بر فناوری NanoColor ال جی بعد جدیدی از دنیای رنگ را در اختیار تماشاگران قرار می‌دهد به این صورت که خلوص رنگ‌ها را با استفاده از ذرات یک نانومتری افزایش می‌دهد. بیش از 8.3 میلیون پیکسل فعال 4K رزولوشن چهار برابری Full HD را ارائه می‌دهد، این رزولوشن 2160×3840 پیکسل می‌باشد.

نمایش رنگهای خالص با وجود فناوری The Pure Colors

تلویزیون نانوسل 55NANO80 دقت رنگ در زوایای دید گسترده را به وسیله‌ی فناوری True Colour Accuracy ممکن می‌سازد. همچنین این تلویزیون بر پایه‌ی فناوری NanoColor رنگ‌هایی با خلوص بهبود یافته به ارمغان می‌آورد، رنگ‌های خالص RGB کلید واقعی کیفیت تصویر است. ایجاد ذرات نانو رنگ در نهایت موجب تشکیل این میزان خلوص رنگ می‌شود. میلیون‌ها رنگ غنی بر روی NANO80 ایجاد می‌شود. فناوری‌ Advanced Colour Enhancer نیز به صورت کاملا پیشرفته رنگ‌ها را تقویت می‌کند.

 

 

تجربه سینمای خانگی با فناوری The Pure Colors

یکی از مزیت های تلویزیون های نانوسل ال جی تقویت رنگ ها به وسیله ی فناوری نانو است. در این تلویزیون به واسطه ی فیلتر های بسیار مخصوص طیف رنگی ایجاد شده از کیفیت بسیار بهتری برخوردار است. رنگ ها در این تلویزیون بر روی رنگ های هم جوار تاثیر نمیگذارند و همین عامل سبب میشود که هر رنگ با بهترین حالت خود نمایش داده شود. لذا رنگ تصاویر در این تلویزیون بسیار طبیعی تر و زیباتر نسبت به ال ای دی های معمولی جلوه میکند.

 

پشتیبانی از فناوریهای HDR 10 Pro & HLG Pro

تلویزیون 55NANO80 ال جی دارای قابلیت HDR است و از دو قابلیت بسیار ویژه ی HDR10 Pro و HLG پشتیبانی میکند که سبب میشود کنتراست تصویر در این تلویزیون نسبت به سایر مدل های فاقد این قابلیت بسیار بالاتر باشد. این قابلیت ها سبب میشود که روشنایی صفحه به صورت کاملا خودکار تنظیم شود و در نتیجه با تنظیم میزان روشنایی هر رنگ سبب می شود تمامی رنگ های موجود در صفحه به صورت مجزا دیده شوند.

 

 

دارای تکنولوژی ™Filmmaker Mode

با این قابلیت شگفت انگیز در تلویزیون ال جی 55NANO80 کاربران می‌توانند همان چیزی را که مد نظر کارگردان است ببینند. شرکت ال جی سعی کرده است با استفاده از این قابلیت تجربه‌ی یک فضای سینمایی را در سطح بعدی به ارمغان آورد. فناوری TruMotion 120 تاخیر در اجرای فیلم را به حداقل می‌رساند و موجب می‌شود که صحنه‌های فیلم به طور مداوم رفرش شده و اجرای فیلم کاملا صاف و روان صورت بگیرد.

 

فناوری پاک سازی ناحیه ای یا Local Dimming 

فناوری Local Dimming نوردهی موضعی را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد. در تلویزیون 55NANO80 به دلیل بهره گیری از صفحه نمایش NanoCell نسبت به صفحه نمایش های Local Dimming کنتراست تصویر بالاتر ایجاد شده و رنگ ها نیز بسیار طبیعی تر و روشنتر خواهند بود.

 

ایجاد سرگرمی های لذت بخش

موارد بسیار زیادی به تلویزیون افزوده شده است که سبب می شود شما در اوقات فراغت، خودتان را کاملا سرگرم کنید. اضافه شدن مواردی از قبیل Apple TV و Netflix شما را به دنیایی از فیلم و سریال متصل میکند. قابلیت اتصال به اینترنت یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون است. قابلیت دانلود برنامه های متنوع از قبیل برنامه های اجتماعی، بازی و یا برنامه های کاربردی یکی از امکانات بسیار خوب است که این تلویزیون در اختیار شما قرار میدهد.

 

لذت استادیوم ورزشی در خانه

تلویزیون 55NANO80 به صورت حرفه ای برای نمایش مسابقات ورزشی طراحی شده است. اگر شما طرفدار ورزش هستید این تلویزیون یک انتخاب بسیار مناسب برای شما است. کیفیت بالای تصاویر سبب میشود از تماشای مسابقات نهایت لذت را ببرید و مناسب بودن نرخ تازه سازی تصویر در این مدل سبب میشود که در سریعترین صحنه ها نیز این تلویزیون با مشکل مواجه نشود و تاری تصویر یا پرش تصویر در پخش صحنه ها ایجاد نشود.

 

قابلیت Bluetooth Surround Ready و پخش با بلوتوث

سیستم صوتی این مجموعه با بهره گیری از هوش مصنوعی به صورت کاملا هوشمندانه میزان صدا را با صحنه مطابقت می‌دهد تا شما در هنگام شنیدن احساس ناخوشایند و ناموزونی نداشته باشید. این سیستم صوتی برای ایجاد یک حالت فراگیر از فناوری Ultra Surround استفاده می‌کند. ناگفته نماند که با استفاده از قابلیت Bluetooth Surround Ready می‌توانید یک سیستم صوتی را به صورت بی‌سیم به تلویزیون 55NANO80 متصل کنید تا از صدایی قدرتمند و فراگیر لذت ببرید.

 

در پایان
تلویزیون ال جی NANO80 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 ال جی است. این تلویزیون جزو سری NANO80 محسوب می شود و با مدل کامل NANO80VPA نیز در بازار شناخته می شود و در واقع مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون ال جی NANO80 است که در سال گذشته معرفی شده بود. الجی تصمیم گرفته که مدل تلویزیون ال جی نانو 80 خود را عینا مانند مدل سال گذشته نام گذاری کند! بنابراین به این نکته توجه کنید که تلویزیون NANO80 که در حال مشاهده آن هستید مدل جدید است و نسبت به مدل سال گذشته متفاوت می باشد. بنابراین شما میتوانید این محصول را وبسایت شیائومی ایران خریداری نمایید.

تلویزیون هوشمند ال جی مدل نانوسل NANO80 سایز 55 اینچ
تلویزیون هوشمند ال جی مدل نانوسل NANO80 سایز 55 اینچ
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی