0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner

جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner

شناسه کالا: XI1089
شناسه کالا: XI1089
مشخصات برجسته بیشتر
  • نوع جارو برقی : رباتیک
  • توان مکش : 25 وات
  • وزن : 4.97 کیلوگرم
  • ابعاد : 350x350x82 میلی‌متر
  • تعداد چرخ : 3 عدد
  • تعداد سری : بدون سری مجزا
  • میزان صدا : در سه حالت
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner

 

نظافت منزل یکی از کارهای نسبتا سخت و وقت‌گیر، خصوصا برای بانوان است. اگر شاغل بوده و یا فرزند خردسال داشته باشید، معمولا باید از وقت بیشتری را زمان استراحت خود صرف نظر کنید. به عنوان مثال زمانی که خسته و درمانده از محل کار برگشته‌اید و یا بعد از تلا‌ش‌های زیاد فرزند خود را خواباند‌ه‌اید، مشغول رسیدگی به نظافت منزل خود شوید!!!

 

جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner

 

اما خوشبختانه پیشرفت علم در تمام زوایای زندگی به بشر امروزی کمک کرده است. رباتیک شدن زندگی در عصر حاضر، انجام بسیاری از کارها را تا حد شگفت‌آوری آسان کرده است و چه کسی فکر می‌کرد روزی یک ربات به صورت خودکار کار یک جاروبرقی را انجام بدهد؟!

 

جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner یکی از ابزارهای هیجان‌انگیزی است که می‌تواند یک همراه و دستیار عالی در انجام کارهای نظافتی منزل‌تان باشد.

 


طراحی زیبا و کاربردی

اولین نکته ای که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند، طراحی زیبا و ابعاد کوچک جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner می‌باشد.

این محصول فو‌ق‌العاده به شکل یک دایره و به قطر 35 سانتی متر است و ارتفاعی حدود 82 میلی‌متر دارد. وجود سه عدد چرخ تعبیه شده در زیر این جاروبرقی باعث میشود تا توانایی چرخش در 360 درجه را دارا بوده و کارایی آن را چندین برابر کند.
این ابعاد کوچک و سبب شده است تا کاربردی بودن آن را افزایش دهد و در اکثر محیط ها قابل استفاده باشد. به عنوان مثال این محصول قادر است تا به سادگی در زیر مبلمان، میزها و تخت‌ها حرکت کرده و تمامی زباله‌های موجود بر روی سرامیک یا پارکت کف منزل را جمع‌آوری کند.
جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner دارای یک بدنه سفید یا مشکی است که حداکثر هماهنگی را با دیگر وسایل منزل شما خواهد داشت.
این جاروبرقی رباتی شیائومی دارای حدود 5 کیلوگرم وزن بوده، اما از آنجایی که لازم نیست شما آن را جابه‌جا نمایید، پس سنگین بودن آن چندان اهمیتی ندارد!
یک بدنه مقاوم با طراحی ساده اما جذاب، در کنار کارایی فوق‌العاده ای که دارد، هر فردی را ترغیب می‌کند تا آن را خریداری نماید!!

 



قدرتمند و هوشمند

جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner یک جاروبرقی خودکار و کوچک است که با قدرت بالای مکش خود میتواند تمام زباله‌های موجود در سطح زمین را به داخل مخزن خود هدایت نماید. این جاروبرقی رباتی دارای یک موتور 25 واتی و توان مکش آن معادل  2200 پاسکال بوده و در چهار  حالت انجام می‌گیرد که با توجه به ابعاد آن واقعا بی‌نظیر است! پردازنده اصلی این جاروبرقی رباتی یک پردازنده 4 هسته ای بوده و در کنار آن یک پردازنده گرافیکی 2 هسته ای نیز وجود دارد که مغر متفکر این ربات را تشکیل می‌دهند.

 

 

 


یکی از دلایل هوشمند بودن جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner این است که قابلیت مسیریابی داشته و وجود چنین قابلیتی سبب می‌شود تا تمام موانع موجود در مسیر اعم از مبلمان، میز، کمدها و ... را تشخیص داده و از برخورد با آنها جلوگیری می‌شود.
 15 عدد سنسور در بدنه آن تعبیه شده است که مسئول شناسایی محیط اطراف بوده و یک نقشه سه بعدی کامل از منزل شما تهیه می‌کند و در نتیجه کوچک‌ترین بخش‌ها را نیز به سادگی تمیز می‌کند و هیچ نقطه‌ قابل دسترسی را از قلم نمی‌اندازد.
یکی از جذابترین ویژگی‌های جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner و دیگر محصولات هوشمند، وجود اپلیکیشن های سازگار با آنهاست که راحتی و سهولت هر چه بیشتری را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.
این اپلیکیشن‌ها بر روی تلفن همراه شما نصب شده و دسترسی های بسیار کاربردی و مفیدی را در اختیارتان قرار می‌دهد. با کمک این برنامه قادر خواهید بود زمانی که خارج از منزل هستید به جارو برقی رباتی خود فرمان دهید و برنامه شروع فعالیت را برای آن از راه دور اجرا نمایید.
اپلیکیشن Mi HOME برای این جاروبرقی رباتی شیائومی دسترسی ها و قابلیت‌های کنترلی دیگری نیز دارد. شما می‌توانید قدرت مکش آن را تغییر دهید و نقشه فعالیت ربات را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. یا اینکه می‌توانید تایمر و برنامه زمانی برای آن تنظیم نمایید.
این برنامه همچنین خطاهای احتمالی و وضعیت قطعات را به اطلاع شما خواهد رساند.

 

توان مصرفی و وضعیت صدا

جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner دارای یک پایه شارژ و یک آداپتور برق می‌باشد و مدت زمانی حدود 40 دقیقه طول می‌کشد تا شارژ باتری آن تکمیل گردد. پس از آن، بدون هیچ اتصال سیم یا کابل در منزل شما به نظافت می‌پردازد. پس هیچگونه سیم و یا کابلی وجود ندارد که دست و پا گیر باشد و محدودیتی ایجاد کند.
توان مصرفی آن نیز حدود 2000 تا 2500 وات است و با توجه به اینکه در کدام یک از چهار حالت مکش فعالیت داشته، متغیر خواهد بود.
محدوده صدای این محصول کاربردی بین 65 تا 70 دسی بل می‌باشد و در سه حالت کلی می‌باشد که مقایسه با دیگر جارو برقی های موجود در بازار، نسبتا کم صدا محسوب می‌شود.

سایر مشخصه‌ها

جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner دارای یک مخزن 0.46 لیتری است که با همراهی یک موتور مکنده قدرتمند، هر زباله کوچک و بزرگی را به درون این مخزن مکش می‌کند و همچنین نشانگر پر بودن مخزن که روی بدنه آن قرار دارد، شما را از وضعیت حجم خالی مخزن آگاه می‌کند.
و اما فیلتر بهداشتی که یکی از ضروری‌ترین بخش های یک جارو برقی می‌باشد. در این جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner از فیلتر HEPA استفاده شده است و که خیال شما را از بابت پاکیزگی هوای محیط منزل نیز راحت می‌کند. 

این فیلتر یکی از بهترین و پرکاربردترین فیلترهای بهداشتی است که امروزه در جاروبرقی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا برخی از ذرات بسیار ریز که توسط مکنده جاروبرقی جذب میشوند، ممکن است دوباره به محیط اطراف بازگردند.
این جارو برقی رباتی شیائومی نیز با اینکه ابعاد بسیار کوچکتری در مقایسه با جارو برقی های دیگر دارد، اما به مساله فیلتر بهداشتی به اندازه تمام جاروبرقی های مشهور و باکیفیت موجود در بازار توجه داشته است.
فیلتر HEPA تمام ذرات موجود در محیط را که بزرگتر از 0.3 میکرون بوده و برای سلامتی انسان مضرر هستند را جمع‌آوری کرده و از بازگشت دوباره آنها به هوای محیط جلوگیری می‌کند. به عبارت دیگر 99 درصد از ذرات گرد و غبار و آلودگی موجود در هوا، توسط این فیلتر فوق‌العاده درگیر می‌شوند. پس با وجود چنین فیلتر قدرتمندی در جارو برقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner ، دیگر نگران آلودگی هوای منزل خود نخواهید بود و محیطی سالم را برای فرزندان خود فراهم می‌کنید.


قیمت مقرون به صرفه

و اما بحث پایانی که به موضوع قیمت و ارزش خرید این محصول می‌پردازیم. قیمت این محصول در مقایسه با امکانات و راحتی که برای شما ایجاد می‌کند، واقعا به صرفه است!
یک محصول رباتیک شگفت‌انگیز که به بدون هیچ گونه دخالت و زحمت و به صورت بی‌سیم در تمام نقاط قابل دسترس سطح زمین حرکت کرده و زباله‌های ریز و درشت را به داخل مخزن خود هدایت می‌کند.
پس قطعا ارزشش را دارد!!!

جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner
جاروبرقی رباتی شیائومی مدل Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Cleaner
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی