0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: جارو برقی

جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700

شناسه کالا: XI1072
شناسه کالا: XI1072
مشخصات برجسته بیشتر
  • نوع جارو برقی : بدون کیسه
  • قابلیت جذب مایعات : خیر
  • توان مکش : 15 کیلو پاسکال
  • تعداد سری :
  • تعداد چرخ :
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700

جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700:

نظافت منزل یکی از دغدغه های اصلی اکثر افراد است و زمان زیادی از روز را صرف گردگیری، جارو کردن و بخش های دیگر نظافت منزل می‌کنند. از گذشته تا امروز بسیاری از برندها و کمپانی های مطرح یا نوپا لوازم خانگی متنوعی را طراحی و تولید کرده‌اند و شمار زیادی از این تولیدات مربوط به نظافت و پاکیزگی منزل بوده‌اند.
زیرا امروزه با وجود افزایش مشغله و درگیری‌های روزمره، افراد ترجیح می‌دهند در مدت کوتاه و بدون دردسرهای اضافی منزل و یا محیط کار خود را پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی نمایند.
همین موضوع سبب شده تا روز به روز دستگاه های جدیدتر، کوچک‌تر و با کارایی بیشتر از طرف برندها معرفی گردند. برند مشهور شیائومی که اکثرا با تلفن های همراه هوشمند آن را می‌شناسید، در این حوزه نیز قدم نهاده و لوازم خانگی بسیار کارآمد و فوق‌العاده‌ای را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده است.
شیائومی ایران یکی از وبسایت هایی است که به معرفی و عرضه این محصولات می‌پردازد. در این قسمت نیز به معرفی جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700 پرداخته ایم، پس اگر به دنبال راحتی هر چه بیشتر در انجام کارهای نظافتی هستید، این محصول را از دست ندهید:


مشخصات ظاهری جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700:

ظاهر جاروبرقی، ابعاد و وزن آن اهمیت بالایی دارد زیرا کار با این وسیله انرژی نسبتا زیادی می‌طلبد، در نتیجه بهتر است کوچک و سبک باشد تا کارایی آن را بهبود بخشد.
ابعاد جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700 به صورت کلی 260 * 288 * 1123 میلی‌متر بوده و تنها 2.2 کیلوگرم وزن دارد. البته زمانی که از دسته کوتاه آن استفاده نمایید، وزنی حدود 1.55 کیلوگرم را متحمل خواهید شد.
بدنه جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700 سفید رنگ بوده از جنس پلاستیک ABS ساخته شده است که به راحتی با دیگر لوازم منزل شما هماهنگ شده و بدنه مقاوم و باکیفیتی دارد.
طراحی بدنه بسیار ارگونومیک و کم حجم است و برخلاف جاروبرقی های قدیمی‌تر، فضای بسیار کمی از منزل شما را اشغال خواهد کرد.
جاروبرقی های امروزه دیگر کیسه ندارند و در نتیجه مجبور به طراحی حجیم بدنه برای جای گیری یک کیسه نیستند. جاروبرقی های مدرن تنها یک مخرن دارند که زباله ها را در خود نگه داری کرده و به راحتی و بدون هر گونه زحمت اضافی، می‌توانید مخزن آن را تخلیه کرده و فیلترهای آن را شستشو داده و یا تعویض نمایید.
جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700 دارای یک مخزن با ظرفیت 800 میلی لیتر است که فیلتر سه گانه HEPA در آن جای گرفته و در صورت نیاز می‌توانید فیلتر را خارج کرده و شستشو دهید.
دکمه های کنترل‌کننده دستگاه نیز روی دسته آن قرار گرفته و سهولت کارایی و استفاده را برای کاربر ایجاد کرده است.

تمیز کردن منزل یا محیط کار با راحتی تمام!

جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700 دارای دسته عصایی بلند و کوتاه بوده و شما می‌توانید با توجه به شرایط خود و محیط مورد نظر، یک نوع عملکرد را انتخاب کرده و تمام آلودگی های را از محیط اطراف خود پاکسازی نمایید.
موتور جاروبرقی نیز از دیگر فاکتورهای اساسی در خرید آن است. جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700 در این زمینه قدرت خوبی داشته و از یک موتور با قدرت 600 وات برخوردار است.
قدرت مکش این موتور نیز 15000 پاسکال بوده و با فرکانس کاری 50 هرتز فعالیت می‌کند. بر خلاف قدرت بالای موتور جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700، محدوده توان مصرفی آن زیر 1000 وات است و مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

 


همچنین با وجود چنین قدرت موتور احتمال بلند بودن صدا زیاد است اما جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700 تنها بین محدوده 70 تا 75 دسی بل تولید صدا می‌کند که از این نظر نیز بسیار قابل قبول می‌باشد.
این جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700 با برق مستقیم کار می‌کند و دارای یک کابل برق به طول 4.5 متر است.
بر خلاف جاروبرقی های مدل قدیمی‌، این مدل از جاروبرقی شیائومی لوله تلسکوپی را جایگزین لوله خرطومی کرده است و از همین روی دیگر نگران سوراخ شدن و یا پارگی لوله جاروبرقی خود نخواهید بود و با خیال راحت از یک جاروبرقی با بدنه مقاوم و باکیفیت نهایت استفاده را ببرید!
قابلیت سایکلون در جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700 سبب شده تا ذرات بسیار ریز جذب فیلتر شده و ذرات درشت‌تر در مخزن گرفتار شوند، در نتیجه به هنگام تخلیه مخزن مشکلی بابت پخش گرد و غبار در هوای نخواهید داشت.
و اما وجود سه عدد سری متفاوت که کارایی این جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700 را دو چندان می‌کند. یک سری یا برس برای تمیز کردن کف منزل، یک برس گرد مخصوص پاکسازی سطوح پارچه‌ای مانند مبلمان و پرده‌ها و در نهایت یک سری باریک برای دسترسی به درزها و فضاهای کوچک.
وجود این قابلیت ها و امکانات باعث انعطاف بخشیدن به کار می‌شود و در نتیجه با وجود جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700 تمیزکاری منزل را به کاری لذت بخش و بدون دردسر تبدیل می‌کند!

جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700
جارو برقی درما شیائومی Deerma DX700
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی