0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
دسته بندی: جارو برقی

Xiaomi Deerma DX1000 vacuum cleaner

جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner

شناسه کالا: XI1075
شناسه کالا: XI1075
مشخصات برجسته بیشتر
  • توان مکش : 16000 پاسکال
  • میزان صدا : کمتر از 79 دسی بل
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner

جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner

جاروبرقی یکی از محصولات و لوازم خانگی که نقش مهم و موثری در تمیزی خانه ها دارد. امروزه با توجه به رشد تکنولوژی بسیاری از مشکلاتی که افراد به ویژه خانم های خانه دار به هنگام نظافت با آن روبه رو هستند به وسیله محصولاتی مانند جاروبرقی حل شده است.شیائومی به تازگی با رونمایی از جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner توانست یک وسیله ی کاملا کاربردی و فوق العاده ای را برای زندگی روزمره، به بازار عرضه کند.

این مدل از جاروبرقی دستی شیائومی به دلیل عملکرد بی نظیری که دارد میتواند حس پاکیزگی و نشاط را به کاربر خود هدیه کند.با استفاده از جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner قادر خواهید بود هر محیط و فضای کثیفی را تمیز کرده و با توجه به قابلیت های بسیار خوبی که دارد، به راحتی آن را حمل کنید.

اگر شما هم به دنبال جاروبرقی دستی هستید که بتواند در کمترین زمان و با بالاترین سرعت پاکسازی مکان مورد نظرتان را انجام دهد، پیشنهاد میکنیم تا انتها همراه شیائومی ایران باشید.

طراحی جارو برقی دستی درما شیائومیDeerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner

جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner

 

شیائومی طراحی منحصر به فرد برای جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner در نظر گرفته که با دیدن آن توجه هر ببینده ای را به خود جلب میکند.رنگ آبی یاقوتی کبود بدنه ی آن ظاهری مدرن و زیبایی را به جاروبرقی بخشیده و به دلیل مدل صاف و ایستاده و دسته ی آرگونومیک باعث شده که طراحی آن کهنه و قدیمی نشود.

دسته جاروبرقی شیائومی دو منظوره بوده و این امکان را برای کاربر فراهم میکند تا با استفاده از روش های متفاوت به منظور راحتی بیشتر، اشیا و محیط های مختلف را تمیز کند.اگر دقت کنید بر روی دسته ی آن سوییچ خاموش و روشن تعبیه شده و هم چنین به دلیل قوس بزرگ 130 درجه ای که دارد، احتمال افتادن آن به هنگام استفاده را کاهش داده و می توان گفت یکی از نقاط قوت آن به حساب می آید.طراحی دستگیره جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner به نحوی است که برای فشار دادن ، کشیدن و بلند کردن بسیار خوب عمل کرده و میتوان بدون دردسر آن را بلند کرد و به راحتی آن را کنترل نمود.

بدنه ی این مدل از جاروبرقی دستی شیائومی از جنس پلاستیک مقاوم ABS بوده و در ابعاد 20.8*115.50*24 میلی متر روانه بازار شده است. کیفیت ساخت بالای آن به گونه ای است که با هر فشاری که به آن وارد میشود به آسانی شکسته نخواهد شد. از نظر وزن، تنها 3.5 کیلوگرم بوده و موجب شده تا به هنگام استفاده احساس خستگی نکنید. هم چنین از کابل برقی به طول 5 متر برخوردار است.
از طرف دیگر جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner دارای دو سطح مکش بوده که تنها با یک دکمه میتوان آن را مطابق با نیاز خود کم یا زیاد کرد.

سه برس قابل تعویض:

شیائومی برای آن که امکانات بیشتری را برای کاربر فراهم کند، جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner را مجهز به سه برس قابل تعویض کرده که این سه برس شامل برس سطوح، برس نازل گرد و برس با نوک گرد می باشد.

کارآیی هر یک به گونه ای است که تمامی آلودگی ها از چشم آنها دور نبوده و کاملا محیط مورد نظر را عاری از هر گونه کثیفی میکند.
برس سطوح در واقع همان برس معمولی و نازک بوده، و نازل مکش به دلیل برخورداری از پورت مکش با عرض 240 میلی متر و چرخش 120 درجه ای به راست و چپ و 90 درجه ای به عقب و جلو باعث شده تا عملیات پاکسازی را با موفقیت انجام دهد.
هم چنین برای نظافت محیط های کوچک مانند شکاف درها و درزهای پنجره، سرمکش با دقت بالا تمامی آلودگی ها را نابود می کند.

 

جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner

 

قدرت مکش جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner

به دلیل طراحی حلقه ای جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner موجب شده تا با قدرت موتور600 وات و مکش 16000 پاسکال ، کاربر بتواند از مکش بالای آن استفاده کند. هم چنین به وسیله ی مسواک برقی، دو حلقه مکش و یک باتری نصب شده قادر است به صورت عمیق به تمیز کردن پیرامون خود بپردازد.

سه لایه فیلتر جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner

برای جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner یک مخزن زباله با ظرفیت 0.5 لیتری در نظر گرفته شده که میتواند بدون وقفه نظافت را انجام دهد.مجهز بودن به سه لایه فیلتر باعث شده تا کاربر باخیالی آسوده و بدون نگرانی تمیز کردن مکان مورد نظر را به جاروبرقی دستی شیائومی بسپارد.

لایه اول آن فیلتر پنبه بوده که به منظور تصفیه ی گاز خروجی، هوای پاک و سالمی را در فضای خانه ایجاد میکند.
در لایه دوم فیلتر فولاد ضد زنگ قرار گرفته که در طولانی مدت مقاومت بالایی در برابر خوردگی از خود نشان میدهد و به دنبال آن ماندگاری و عمر دستگاه افزایش می یابد.
و لایه ی سوم که همان فیلترHEPA است ،قابلیت فیلتر کردن ذرات 0.3 um را دارد. یعنی تمامی گرد و غبار را تا 99 درصد فیلتر می‌کند.
تمامی اجزای فیلتر قابلیت شست و شو داشته و به راحتی از دستگاه جدا شده و میتوان آن را با آب شست، پس از خشک شدن دوباره به آسانی در جای خود تعبیه می شود.
محتویات داخل جعبه جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner همانطور که گفته شد درون جاروبرقی دستی شیائومی به منظور تمیز کردن مکان های خاص سه برس سطح، برس نازل گرد و برس مسواکی شکل گرد قرار گرفته شده و میتوان برای سطوح مختلفی مانند پارچه های نرم و کف های سخت از آنها استفاده کرد.

 

جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner
جارو برقی دستی درما شیائومی Deerma DX1000 Handheld Vacuum Cleaner
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی