0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
دسته بندی: جارو رباتیک

جارو رباتیک شیائومی مدل Lydsto R1

شناسه کالا: XI1082
شناسه کالا: XI1082
مشخصات برجسته بیشتر
  • نوع جارو برقی : رباتیک
  • قابلیت جذب مایعات : بله
  • توان مکش : 2700 پاسکال
  • قابلیت تی کشیدن : دارد
  • میزان صدا : 69 دسی بل
  • تعداد سری :
  • متراژ قابل پوشش :
  • ظرفیت باتری : 5200 میلی آمپر بر ساعت
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: جارو رباتیک شیائومی مدل Lydsto R1
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
جارو رباتیک شیائومی مدل Lydsto R1

 

 

برند Lydsto یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است که در زمینه تولید انواع جاروبرقی هوشمند فعالیت می‌کند. این کمپانی به‌تازگی از جاروبرقی هوشمند جدید خود تحت عنوان Lydsto R1 رونمایی کرد. این جاروبرقی رباتی به‌صورت همزمان قابلیت جاروکشی و تی‌ کشی را ارائه می‌کند و عملکردی کاملا هوشمند دارد. جاروبرقی‌های رباتی به لطف پیشرفت‌های صورت گرفته، قابلیت نظافت منزل یا دفتر کار را بدون نیاز به نظارت مستقیم در دسترس کاربر قرار می‌دهند و R1 نیز از این قضیه مستثنی نیست.


جارو رباتیک شیائومی مدل Lydsto R1

این محصول با شماره مدل Lydsto-STYTJ0X از طراحی گرد و مدرن برخوردار است و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. ابعاد جاروبرقی رباتی جدید 349 در 100 در 335 میلی‌متر است. جاروبرقی رباتی جدید Lydsto به همراه یک استند مخصوص شارژ و قرارگیری با ابعاد 255 در 218 در 343 میلی‌متری با رنگ هماهنگ با جاروبرقی (مشکی و سفید) عرضه می‌شود. وزن جاروبرقی به همراه استند مخصوص 8.3 کیلوگرم است.


طراحی جارو

بدنه این جارو رباتیک از پلاستیک ABS و به صورت گرد و مدرن در دو رنگ مشکی و سفید طراحی شده است. ابعاد این جاروباتیک 353×100×349 میلی‌متر است که به همراه یک استند مخصوص شارژ و قرارگیری با ابعاد 343×218×255 میلی‌متری با رنگ هماهنگ با جارورباتیک (مشکی و سفید) عرضه می‌شود. وزن جاروبرقی به همراه استند مخصوص 8.3 کیلوگرم است.

 

 

قدرت مکش جارو

موتور الکتریکی بدون جاروبک (Brushless) به‌کار رفته در این جارو رباتیک با سرعت بسیار بالای 17000 دور در هر دقیقه می‌چرخد و قادر است قدرت مکشی تا 2700 پاسکال را تامین ‌کند که این مقدار قدرت بسیار ایده‌آل جهت جمع آوری کوچکترین ذرات گرد و غبار و مو از روی فرش، موکت ، یا پارکت و سرامیک می‌باشد.

 

سیستم هوشمند کنترل اسپری آب

این جارو با قابلیت تشخیص نوع کفپوش محیط، مقدار آب مصرفی را تنظیم و به صورت بهینه نظافت موثر تری انجام دهد در سه حالت کم، متوسط و زیاد. در این سه حالت آب به ترتیب در حجم ۲.۱۴۵ لیتر در دقیقه، ۲.۵۰۲ لیتر در دقیقه و ۳.۷۵۳ لیتر در دقیقه اسپری می‌شود. با انتخاب هر کدام از این حالت‌ها، میزان مصرف آب درون مخزن نیز تغییر می‌کند و به ترتیب می‌توان با یکبار پر کردن مخزن آب، از آن برای نظافت مساحت ۱۵۰، ۱۲۰ و ۹۰ متر مربعی استفاده کرد.

 

مخزن جمع‌آوری زباله و گرد و غبار

در این مدل جارو به لطف مخزنی که در داک شارژ آن قرار گرفته است درب آن به‌صورت خودکار باز و بسته می‌شود. چرخ‌ها و وزن مناسب جارورباتیک Lydsto R1 باعث شده است تا این محصول قادر به عبور از موانعی با ارتفاع حداکثر ۲ سانتی‌متر باشد. علاوه بر این، سیستم ارزیابی محیط به‌کار رفته در این جارورباتیک باعث می‌شود تا از سقوط از ارتفاع ۸ سانتی‌ متری و بیشتر جلوگیری به عمل آید. برای محفظه آشغال هم طبق استانداردها از یک فیلتر قابل شستشو HAIPA استفاده شده تا ذرات حساسیت‌زا را در هوا پخش نکند.

قابلیت ذخیره نقشه های متعدد

این جارورباتیک قابلیت به‌خاطر سپردن چند نقشه را به‌صورت همزمان دارد. بدین ترتیب افرادی که در خانه‌های دوبلکس یا چندطبقه زندگی می‌کنند کافیست برای هر طبقه مسیرهای دلخواه را تعیین کنند تا جاروبرقی در هر طبقه، متناسب با مسیرها و محدودیت‌های تعیین شده فعالیت خود را آغاز کند.

 

قابلیت تشخیص اتمام شارژ باتری

یکی از قابلیت‌های جاروبرقی رباتیک Lydsto R1 این است که با تشخیص احتمال اتمام شارژ باتری، مساحت قابل نظافت را تخمین می‌زند و به‌صورت خودکار به سمت استند حرکت می‌کند تا باتری مجددا شارژ شود. پس از شارژ مجدد باتری، جارورباتیک دوباره به همان نقطه‌ای که نظافت متوقف شده بود حرکت کرده و کار خود را ادامه می‌دهد.

 

در پایان

خرید جارو رباتیک برای افرادی که حیوان خانگی داشته و مدام موی حیوان کف خانه می‌ریزد و یا افرادی که دچار معلولیت هستند و یا کمردردهای شدید دارند، وسیله‌ای مناسب است. این گجت هوشمند قدرتش به اندازه جارو برقی‌های معمولی نیست، ولی برای افرادی که بسیار پرمشغله هستند و می‌خواهند از جارو کردن و نظافت‌های روزانه خلاص شوند، گزینه مناسبی است.جارو رباتیک هوشمند شیائومی Lydsto R1 به‌صورت همزمان قابلیت جاروکشی و طی کشی را ارائه می‌کند و عملکردی کاملا هوشمند دارد.

 

جارو رباتیک شیائومی مدل Lydsto R1
جارو رباتیک شیائومی مدل Lydsto R1
مشکی
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی