0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
دسته بندی: جارو رباتیک

جارو رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum-Mop P

شناسه کالا: XI1083
شناسه کالا: XI1083
مشخصات برجسته بیشتر
  • نوع جارو برقی : رباتیک
  • قابلیت جذب مایعات : بله
  • توان مکش : 2100 پاسکال – 33 وات
  • تعداد سری :
  • تعداد چرخ :
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: جارو رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum-Mop P
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
جارو رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum-Mop P

 

 

در گذشته نظافت و تمیز کردن خانه یکی از سخت‌ترین بخش‌های خانه‌ داری محسوب می‌شد. با گذر زمان و توسعه تکنولوژی، جاروبرقی‌های بسیار خوبی با ساده‌ترین عملکرد طراحی شده و به‌تدریج در بسیاری از خانه‌ها جایگزین جاروهای سنتی شدند. اما همچنان توسعه‌ ی تکنولوژی ادامه پیدا کرد، تا جایی که امروزه شاهد جارو‌های هوشمندی هستیم که خودشان کار نظافت، تی کشی و گردگیری خانه را انجام می‌دهند.

جارو رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum-Mop P

شیائومی در این جاروبرقی مانند نسخه های پیشین از یک طراحی ساده و در عین حال جذاب استفاده کرده است، MI Robot Mop P حدود 3.6 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن 35*35*9.45 سانتی متر میباشد؛ ناگفته نماند که در این اندازه گیری سنسور لیزری بالای دستگاه هم لحاظ شده است.متریال استفاده شده در این دستگاه پلاستیک براق ABS میباشد که ظاهری لوکس و زیبایی دارد اما تاحدودی گرد و خاک در آن نمایان میشود.

 

 

 طراحی و ظاهر

در وهله اول شاید این یکسان بودن طراحی محصولات بعد از مدتی توی ذوق بزند، اما کم کم می‌توان به این مسئله پی برد که کمپانی شیائومی با این کار، نوعی ثبات و منحصر به فرد بودن در بین محصولات خود اجرا کرده تا رقبا فکر تقلید به سرشان نزند. این ثبات باعث می‌شود که حتی از دور هم بتوانید محصول آن برند به خصوص را شناسایی کنید.

پیمایش هوشمند

ازجمله ویژگی‌های دیگر جارو برقی رباتیک شیائومی Mop P مدل STYTJ02YM می‌توان به ناوبری لیزری LDS، پشتیبانی از تعریف چند نقشه برای فعالیت، کنترل توسط اپلیکیشن و اسپیکرهای هوشمند و بهره‌گیری از سنسورهای پیشگیری از برخورد و سقوط اشاره کرد. یکی از قابلیت‌های کاربردی این دستگاه امکان تعریف منطقه‌ی ممنوعه و دیوار مجازی است که آن را از رفت و آمد به نقاطی که تمایل به حضورش ندارید، بازمی‌دارد.

 

 

کیفیت پاکسازی سطوح

کیفیت پاکسازی جاروبرقی هوشمند شیائومی مطمئنا فراتر از آنچه است که شما انتظار دارید و تمام مکان هایی را که بتواند به آن ها دسترسی داشته باشد را به بهترین شکل تمیز میکند.این ربات در پیدا کردن سریع ترین راه به اتاق مد نظرتان بسیار هوشمند عمل میکند و بدون اینکه به مانعی برخورد کند به محل میرود.اگر در بین راه برآمدگی های کوتاهی هم باشد نگران نباشید، چون Mi Robot Mop P از عهده این کار براحتی بر خواهد آمد.این دستگاه دارای سه چرخ است که دوتای آنها در جلو عقب رفتن دستگاه نقش دارند و چرخ دیگر عامل گردش این ربات هوشمند است.

مکش ۲۱۰۰ پاسکالی

اگر جسته و گریخته جارو رباتیک های بازار را بررسی کرده باشید، جای خالی یک قابلیت مهم را درک خواهید کرد. برخی مدل‌ها به خاطر قدرت مکش پایینی که دارند، از پس نظافت فرش، قالی و موکت برنمی‌آیند. خوشبختانه جارو رباتیک شیائومی Mop P که جزو قدرتمندترین جاروهای هوشمند بازار هستند، با قدرت مکش ۲۱۰۰ پاسکالی علاوه بر تمیز کردن سرامیک، پارکت و دیگر سطوح صیقلی، فرش و موکت هم تمیز می‌کنند.

مجهز به ۱۲ سنسور کاربردی

عملکرد هوشمند این جاروی رباتیک، بیشتر زیر سر این ۱۲ سنسور است. همکاری این ۱۲ سنسور باعث می‌شود که جارو رباتی شیائومی Mop P بدون نیاز به شما و به صورت کاملا مستقل کار کند. مهمترین سنسور این جارو، سنسور LDS است که با مسیریابی و تهیه نقشه، محیط خانه شما را به حافظه می‌سپارد. این سنسور اجازه نمی‌دهد دستگاه به دیوار یا لوازم برخورد کند یا از ارتفاع به پایین سقوط نماید. از طرف دیگر، برای این که همه خانه حداقل یکبار نظافت شوند، به نقشه دقیقی نیاز است.

پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Home

هرچند برای کار با جارو رباتیک شیائومی Mop P نیاز قطعی به نصب اپلیکیشن Mi Home ندارید اما کنترل دستگاه با این اپ، خالی از لطف نیست. در صورتی که تمایل به نصب این اپ نداشته باشید، می‌توانید با فشردن دکمه پاور پروسه نظافت کف را بدون پیچیدگی به خود جارو بسپارید، اما نصب این اپلیکیشن چندین مزیت دارد. این جارو مجهز به Wi-Fi بوده و فقط کافی است برنامه را نصب کنید. پس از نصب برنامه، با یک حساب کاربری وارد شوید و به دنبال Mi Robot باشید. در ادامه، این ربات را به شبکه Wi-Fi خانه خود متصل کرده (با فرکانس بیش از ۲.۴ گیگاهرتز کار می کند) و پس از جفت شدن با Mi Home ، به لیست کامل از ویژگی های آن دسترسی دارید و می‌توانید برنامه نظافت خاص خود را طراحی کنید. در واقع اگر بخواهید عملکرد جارو را به صورت دقیق‌تر مد نظر داشته باشید، برنامه نظافت خاصی تعین کنید، مرز تعیین کنید یا برای شروع کار جارو تایمر فعال نمایید، قطعا به این اپلیکیشن نیازمند خواهید بود.

باتری محصول

درون این دستگاه یک باتری 3200 میلی آمپری قرار گرفته است که به گفته شیائومی میتواند به مدت 110 دقیقه با هر بار شارژ کار انجام دهد.صدای این دستگاه کمتر از 60 دسیبل است و لازم نیست هنگام استفاده از آن برای صحبت با دیگران داد بزنید!

 

 در پایان

جارو برقی رباتیک STYTJ02YM یکی از مدل‌های اقتصادی برند شیائومی است که در دسته‌ی لوازم خانگی هوشمند این شرکت قرار می‌گیرد. جارو کردن و گردگیری وظایفی هستند که برای STYTJ02YM تعریف شده‌اند و این جارو برقی رباتیک به‌کمک سخت‌افزار مناسب و حسگرهای مختلف، به‌خوبی از پس انجام این کارها برمی‌آید. بنابراین شما میتوانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران خریداری کنید.

جارو رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum-Mop P
جارو رباتیک شیائومی مدل Mi Robot Vacuum-Mop P
سفید
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی