0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
درباره شیائومی

«شیا‌‌ئومی» ابر قدرت نو ورود!

شیائومی برندی است که با وجود سابقه‌ی کمتر در مقایسه با باقی برندهای مطرح و قدرتمند، توانسته است پیشرفت شگرفی در زمینه طراحی گوشی هوشمند و بسیاری از محصولات الکترونیکی داشته باشد و قدرتی مشابه با سایر برترین‌ها به دست آورد.

شیائومی یعنی چه ؟

کلمه شیائومی یا (xiaomi)  (小蜜) در زبان چینی به معنی نوعی برنج زرد رنگ و ریز دانه است که شباهتی حدودی به ارزن دارد و یکی از مواد غذایی مردم چین بحساب میاید. اما در واقع شرکت شیائومی یا بهتر بگوئیم ابرکمپانی شیائومی که  با عبارت mi معرفی شده ،یکی از بزرگترین شرکتهای خصوصی چین و شاید عظیم ترین مالتی برند این غول بزرگ اقتصاد جهانیست، که بیش از ۲۰۰ برند را در حال حاضر در خود جای داده . و کاملا واضح است که اهداف آن نیز بصورت جهانی تنظیم شده و گرچه کشور چین خود بیش از ۱/۷ جمعیت زمین و بازار مصرف را به خود اختصاص داده ولیکن شیائومی با محصولات خود قطعا قصد فتح قله های بزرگ اقتصاد و بازار مصرف دنیا را هدف گرفته و به این اهداف بلند پروازانه یکی بعد از دیگری دست میابد .قریبا تخمین زده میشود در مدتی کمتر از یکسال آینده و یا تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ لوگوی mi و برند xiaomi بعد از باز کردن جای خود در دلهای طرفداران و مصرف کنندگان محصولات هوشمند و دیجیتال در بین ۱۰ لوگوی ارزشمند و محبوب دنیا در کنار برندهای مطرحی چون Apple ,Samsung و سایر برندهای جهانی قرارگیرد.

بد نیست برای شروع کمی به بررسی لوگو شیائومی که در ظاهر بسیار ساده است بپردازیم

شاید در نگاه اول، واژه‌ی Mi در لوگو تنها یک واژه‌ی ساده به نظر برسد اما اگر آن را 180 درجه بچرخانیم، شبیه یک کلمه‌ی چینی می‌شود که به معنی قلب است. همچنین شیائومی، اظهار داشته است که کلمه‎‌ی Mi مخفف Mobile Internet می‌باشد. این لوگو معانی مخفی دیگری نیز دارد که از جمله آن می‌توان mission impossible ماموریت غیر ممکن را نام برد که به چالش هایی که این شرکت در حال دست و پنجه نرم کردن با آنهاست، اشاره دارد.

شیائومی در مارس 2010 به عنوان شرکتی دارای تخصص در توسعه و عرضه محصولات الکترونیکی و سخت افزارهای هوشمند، در پکن تاسیس شد. این کمپانی اکنون در جایگاه سومین شرکت در جهان است که قادر به تحقیق، توسعه، تولید و خلق محصولاتی جدید و چیپ‌های موبایل می‌باشد. واژه‌ی سومین شرکت، آن هم برای شیائومی که تنها حدود ده سال است که پا به عرصه‌ی نوآوری و خلق محصولات متنوع گذاشته، بسیار ارزشمند و مستحق تقدیر است.

از جمله تفاوت‌های فروش محصولات شیائومی با سایر برندها در این است که حاشیه‌ی سود حاصل از فروش مصولات این برند بر طبق قانون مشخص شده و حدود ۵ درصد است؛ بنابراین طبق این روند، سود حاصل از فروش گوشی‌های هوشمند و انواع محصولات دیگر شیائومی، هر سال دچار روند افزایشی نمی‌شود و مدیر عامل شیائومی اعلام کرده است که این قانون برای همیشه خواهد بود و همه انواع محصولات را در بر می‌گیرد؛ این موضوع خبر بسیار خوبی برای طرفداران شیائومی است.

باید گفت که شیائومی کار خود را با رونمایی از رابط کاربری مبتنی بر اندروید MIUI آغاز کرد که دارای مزیت‌های بسیاری از جمله پشتیبان‌گیری ابری، استفاده آسان از پخش موسیقی و ارائه دهنده اپلیکیشن‌های فروشگاه خود بود.

اولین گوشی هوشمند ارائه شده توسط شیائومی، MI One نام داشت و از آنجایی که با وجود قیمت پایین دارای کیفیت بالایی بود، مسیر بی‌بدیل این شرکت را مشخص کرد. شاید در نگاه اول این طور تصور می‌شد که دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب محصولات شیائومی، تازه قدم گذاشتن این شرکت بر عرصه‌ی تولید است. اما با گذشت زمان، نه تنها اولین محصولات شیائومی با قیمت مناسب و کیفیت بسیاری ارائه شدند بلکه پس از آن نیز شیائومی در سال 2012 با معرفی گوشی هوشمند Mi 2  توانست ادعا کند که تنها در طول یک سال پس از تولید این محصول با کیفیت و ارزان قیمت، حدود 10 میلیون از آن به فروش رفته است!

چرا از محصولات شیائومی خرید کنیم؟

در کنار کیفیت بسیار بالا و به صرفه بودن محصولات شیائومی، طراحی ظاهری قوی و منحصر به فرد این محصولات نیز توجه بسیاری از سخت پسندان را به خود جلب می‌کند. از دیگر مزیت‌های محصولات شیائومی، داشتن ویژگی‌هایی متفاوت از سایر محصولات برندهای دیگر است که تمام کاربران را متحیر می‌سازد. از بارزترین ویژگی‌ها می‌توان به حسگر اثر انگشت، پردازنده‌های فوق سریع، صفحه نمایش AMOLED، تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام و فیس‌لاک اشاره کرد.

شیائومی بر خلاف تمام برندها توانست دو ویژگی قیمت پایین و کیفیت بالا را که تاکنون، برندی قادر به کنار هم قرار دادن آنها به طور قابل ملاحظه‎ای نبوده، کنار هم بگنجاند.

در حال حاضر کمپانی شیائومی توانسته صادرات موفقی به سراسر دنیا از جمله کشورهای اروپایی نیز داشته باشد. این کمپانی پس از کسب موفقیت‌های بی شمار طی سالهای متمادی هر ساله با توجه به نیاز بازار محصولات مختلفی را به سبد کالایی خود می افزاید. لوازم هوشمندی که به شیوه ای مدرن طراحی شده اند و همچنین مصرف انرژی بسیار بهینه ای دارند. 

تیم شیائومی ایران سعی دارد تا محصولات جدید، با کیفیت و مقرون به صرفه شیائومی را در سریع ترین زمان به شما عزیزان ارائه دهد.

معرفی برند های زیر مجموعه شیائومی:

کمپانی زنجیره زیست محیطی شیائومی دقیقا توسط خود شیائومی بنیان شده است. این کمپانی تابع شیائومی می‌باشد؛ در واقع محصولات تولید و عرضه شده به وسیله این کمپانی، توسط خود شیائومی تولید نشده است ولی سریع قضاوت نکنید؛ شیائومی فرهنگ‌سازی، نوع طراحی محصولات،کیفیت و فروش آن را در دست دارد. همچنین شیائومی حق ثبت اختراع و بازاریابی کامل این محصولات را دارد. از این دسته می‌توان به شرکت‌های MIJIA ، QCY، Yeelight ، Deerma ، Amazefit ، Haylou، و بسیاری دیگر اشاره کرد که در زیر به معرفی مختصری از برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

    

محصولات آمازفیت توسط شرکتی که زیر مجموعه‌ای از شیائومی است، به نام Huami ساخته می‌شود. تخصص شرکت هوآمی تکنولوژی، در ساختن انواع ساعت و دستبند هوشمند، در طراحی‌های منحصر به فرد و ویژگی‌های خاصی است که با نام آمازفیت شناخته می‌شوند و به طور خارق العاده‌ای نظر افرادی که علاقه به این نوع محصولات دارند را به خود جلب می‌کند. این شرکت محصولات منحصر به فرد دیگری نظیر هدفون‌های ورزشی و محصولات در ارتباط با ورزش و یا دستگاه‌های پوشیدنی را تولید می‌کند.

هدف اصلی این شرکت ایجاد ارتباط قدرتمند بین فناوری و سلامتی است که کیفیت و قیمت مناسب را ادغام با این هدف کرده و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. برخی از ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند آمازفیت شامل توانایی شمارش مسافت طی شده و یا ضربان قلب در هنگام پیاده‌روی، دارا بودن صفحه نمایش لمسی با رزولوشن بالا، باتری‌هایی با قابلیت نگهداری شارژ بالا و قابلیت شارژ مجدد این باتری‌ها می‌باشد. از جمله این ساعت‌ها می‌توان به ساعت  GTR و GTS  آمازفیت، ساعت آمازفیت Bip، ساعت آمازفیت T_Rex و بسیاری دیگر اشاره کرد که توصیه می‌کنیم سری به آنها بزنید زیرا که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند!

از ویژگی‌های بسیار کاربردی سری دستبندهای هوشمند نیز می‌توان به توانایی بررسی الگوی خواب افراد و نشان دادن ضربان قلب، دارا بودن GPS و زیبایی، نه تنها به عنوان یک وسیله کاربردی بلکه به عنوان زیور آلات اشاره کرد. ضد آب بودن را نیز برتمام ویژگی‌های  این محصولات اضافه کنید.

کمپانی میجیا شیائومی یکی دیگر از زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی است که تخصص آن در تولید انواع محصولات هوشمند خانگی، لوازم خانگی و سنسورهای خانه هوشمند است که قابلیت پشتیبانی از اینترنت IOT و متصل شدن به اپلیکیشن را دارند که ازین طریق به راحتی می‌توانید دیوایس خود را تحت کنترل قرار دهید. برخی از محصولات میجیا شامل جارو برقی هوشمند میجیا، مسواک برقی میجیا، پرینتر چاپ عکس میجیا، دوربین اتوموبیل میجیا، کتری برقی میجیا و بسیاری از محصولات متنوع دیگر می‌باشد.

کمپانی Yeelight شیائومی نیز تخصص در طراحی و تولید محصولات متنوعی مانند چراغ‌های هوشمند دارد.

شرکت آیمیلب یک تولید کننده جهانی برای عرضه گجت‌های هوشمند خانگی در زمینه امنیت خانه و سلامت در شانگهای چین است که در آپریل 2014 به عنوان یکی از چند شرکت وابسته به شیائومی، تاسیس شد. هدف برند IMILAB این است که از طریق تحقیق و نوآوری مداوم، بهترین فناوری‌های خانه هوشمند را تولید کند و دنیایی بسازد که در آن شما همیشه با خانه‌تان در ارتباط باشید. این شرکت با فروش 40 میلیون دوربین امنیتی در سراسر جهان به یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارائه سیستم‌های امنیتی خانه هوشمند تبدیل شده است.

مشاوره و پشتیبانی