0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Hipee Smart Posture Correction Device

دستگاه اصلاح وضعیت بدن مدل Hipee

شناسه کالا: XI1111
شناسه کالا: XI1111
مشخصات برجسته بیشتر
  • وزن : 62 گرم
  • سازگاری با : iOS 6.5.8 version, Android 6.5.7 version
  • ابعاد : 137x167 mm
  • میزان تحمل رطوبت : زیر RH 80%
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ
امتیاز کاربران به: دستگاه اصلاح وضعیت بدن مدل Hipee
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
دستگاه اصلاح وضعیت بدن مدل Hipee

دستگاه اصلاح وضعیت بدن شیائومی مدل Hipee

 

دستگاه اصلاح وضعیت بدن شیائومی مدل Hipee تحت پلتفرم تامین مالی شیائومی راه اندازی شده است. این دستگاه طراحی شده تا به کاربران در ایجاد وضعیت‌های خوب بدنی از طریق نظارت در لحظه، یادآوری‌ها و تمرینات حسی کمک کند. کار این دستگاه تصحیح قوز پشتی است که بدن را با یک نیروی خارجی مجبور به صاف شدن می‌کند. استفاده طولانی مدت از این دستگاه نمی‌تواند اثر مربوطه را به همراه داشته باشد و حتی ممکن است مشکل وضعیت بدنی را تشدید کند. اصلاح صحیح وضعیت بدن، نیاز به استفاده از عضلات خود شخص برای حفظ وضعیت صحیح بدن، ورزش عضلات پشتی و حل اساسی مشکل وضعیت دارد.

دستگاه اصلاح وضعیت بدن شیائومی مدل Hipee 

این دستگاه اصلاح وضعیت بدن شیائومی؛ طراحی سنتی را در هم شکسته و به کاربران کمک می کند تا از طریق یادآوری هایی برای نظارت هم زمان و تمرینات حسی جالب، به طور موثر عادت های خوبی را در وضعیت قرارگیری بدن ایجاد کند. پس از این که کاربر دستگاه را پوشید، وضعیت صحیح بدن را طبق دستورالعمل دستگاه ایجاد می کند و اگر دستگاه تشخیص دهد که وضعیت بدن نادرست است، از طریق ایجاد لرزش به کاربر برای بازگشت به وضعیت درست یادآوری می کند و در نتیجه به طور موثر، عادات خوب استقرار بدن را در فرد ایجاد می کند.این محصول هم اکنون در فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران موجود است.

دستگاه اصلاح وضعیت بدن شیائومی مدل Hipee همچنین به منظور استفاده از عضلات ضعیف و ایجاد عادت های خوب در استقرار بدن، دارای دوره های آموزشی حرفه ای و بازی های تعاملی حسی جالب برای کاربران است که به فرد امکان می دهد تا در حین بازی و تمرین، اصلاحات صحیح وضعیت بدن را انجام دهند و در عین حال حوصله اش سر نرود.

همچنین دستگاه اصلاح وضعیت بدن Hipee ، طراحی جدیدی از نحوه تصحیح وضعیت بدن را به کار می گیرد که شامل نظارت همزمان و یادآوری وضعیت غلط است. این دستگاه مجهز به یک تراشه حسگر حرکت با دقت بالا و الگوریتم تشخیص تصحیح وضعیت دقیق بدن است. این محصول همچنین با یک اپلت Wechat همراه است که از طریق آن می توانید داده های تصحیح وضعیت بدن را به صورت تصویری ببینید. از طریق اپلت WeChat می توانید تغییرات وضعیت بدن را به صورت همزمان مشاهده کنید. همچنین نوآوری هایی در الگوریتم های شناخت وضعیت بدنی به کار گرفته شده که می توانند وضعیت های بدنی را در سناریوهای مختلف مانند نشستن، خم شدن، نوشتن و ایستادن تشخیص داده و تغییرات دقیق وضعیت بدن را به دقت ثبت کنند.

دستگاه اصلاح وضعیت بدن شیائومی

ضمنا به منظور پاسخگویی به نیازهای سنین مختلف، دستگاه اصلاح وضعیت بدن HIPPEدارای مدل های مربوط به بزرگسالان و کودکان است. جنس فلزی آن برای بزرگسالان خنک و تابع مد روز است. مدل ویژه کودکان به بهبود وضعیت بد ستون فقرات کودک در هنگام مطالعه، درس خواندن و نوشتن تکالیف خانگی اختصاص یافته است و می تواند به طور موثری از عارضه هایی مانند اسکولیوز، نزدیک بینی و سایر مشکلات جلوگیری کند.
همچنین حداکثر زمان کارکرد این دستگاه شیائومی 90 ساعت میباشد که جزء بهترین قابلیت های این دستگاه است.زمان شارژ این دستگاه اصلاح وضعیت بدن تقریبا یک ساعت و نیم میباشد.این محصول وزنی حدود به 62 گرم دارد و ابعاد آن x167137 میباشد. ضمنا این دستگاه شیائومی مناسب افرادی است با اندازه دور گردن 34 〜43 سانتی متر.

 در پایان . . .

کارهای زیادی وجود دارد که هر روز انجام می‌دهیم و باعث پوزیشن بد می‌شود، با این وجود روش‌هایی وجود دارد که می‌توانیم این عادت‌ها را اصلاح کنیم. اگر وقت زیادی را صرف نگاه کردن به تلفن خود در محل کارتان می‌کنید، احتمالاً متوجه می‌شوید که پشت گردن شما درد می‌کند. یا اگر تمام روز به کامپیوتر نگاه می‌کنید، ممکن است احساس فشار در شانه‌ها و قسمت فوقانی کمر کنید. برای حل این مشکلات رایج، به جای اینکه سر خود را به سمت پایین خم کنید تا به صفحه نمایش نگاه کنید، از دستگاه اصلاح وضعیت بدن شیائومی مدل hipee استفاده کنید.شما نیز میتوانید این محصول را هم اکنون از فروشگاه شیائومی ایران خریداری کرده و تجربه یک خرید لذت بخش را داشته باشید.

 

دستگاه اصلاح وضعیت بدن مدل Hipee
دستگاه اصلاح وضعیت بدن مدل Hipee
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی