0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
دسته بندی: تصفیه هوا

Mi Air Purifier 2H

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2H

شناسه کالا: XI1117
شناسه کالا: XI1117
مشخصات برجسته بیشتر
  • حجم هوای خروجی : 60 متر مکعب بر ساعت
  • ابعاد : 520x240x240 میلی‌متر
  • محدوده بهینه تحت پوشش : تا 64 متر‌مربع
  • عمر فیلتر : تا 12 ماه
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی تست سلامت
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2H
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2H

 

 

دستگاه تصفیه خانگی برای اطمینان از سلامت هوای مورد استفاده خودتان، خریداری کنید. شیائومی، این حوزه از بازار را فراموش نکرده و مدل های مختلفی از دستگاه های تصفیه هوا را طراحی کرده است. دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Air Purifier 2H محصول جدیدی از این برند است که دارای فیلتراسیون 3 لایه، کنترل از طریق Mi Home App، بهینه سازی مصرف انرژی و صدای کم می باشد.

 

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2H

طراحی بدنه همچنان مانند نسل های قبلی بوده و در قسمت جلوی دستگاه حالت شب، نرمال و اتوماتیک قابل مشاهده است. بدنه دستگاه مانند سایر ورژن ها از طراحی شبکه ای بهره می برد که سبب می شود هوا از تمام جهات به بهترین شکل وارد دستگاه شود. هر سه حالت روی بدنه دارای یک چراغ LED است که وضعیت کارکرد فعلی دستگاه را مشخص می کند.
رنگ Air Purifier 2H سفید مات است که علاوه بر افزایش زیبایی محصول، سبب شده در هر مکانی با دکوراسیون هماهنگ شود. عرض دستگاه به اندازه یک کاغذ A4 بوده که فضای بسیار کمی را اشغال می کند. این دستگاه از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی کرده و با دستورات صوتی می توانید عملکرد آن را کنترل کنید.

 


عملکردفیلتر هپا دستگاه تصفیه هوا شیائومی

این فیلتر به Xiaomi Air Purifier 2H کمک می کند هوای تمیز تر و در نتیجه سلامتی بیشتری داشته باشید. این فیلتر تا 99.97 درصد ذرات بزرگتر از 0.3 میکرومتر و بزرگتر را در لایه اول تصفیه می کند. این تصفیه هوا با از بین بردن آلرژن ها، فلزات سنگین و ... سبب از بین رفتن آلرژی شده و زندگی شما را بهتر می کند.

 

زمان لازم برای تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Air Purifier 2H با عملکرد بسیار قوی در زمان بسیار کم هوای محیط را تغییر داده و تصفیه می کند. اتاق 9 متر مربع: اگر در اتاق کار خود مشغول باشید، با استفاده از فیلتر های فرمالدئید، فلزات سنگین و حذف کننده دود سبب می شود عملکرد شما افزایش یافته و تمرکز بیشتری در کار خود داشته باشید که تمام این پروسه در 5 دقیقه انجام می شود.


اتاق 7 متر مربع: کودکان نسبت به آلرژن ها و گرد و خاک حساس تر هستند. دستگاه تصفیه هوا ورژن Air Purifier 2H با بهترین عملکرد هوای اتاق ها را به جهت مراقبت از آن ها تنظیم و تصفیه می کند که این کار 4 دقیقه زمان نیاز دارد.


اتاق 20 متر مربع: اتاق پذیرایی 11 دقیقه زمان می برد. با استراحت و مشاهده تلویزیون در اتاق پذیرایی از هوای پاکیزه لذت ببرید. اتاق های اولیه و پذیرایی به دلیل استفاده های مختلف و متعدد بیشتر از سایر اتاق ها در معرض گرد و خاک های خارجی هستند. دستگاه تصفیه هوا با تصفیه گرده ها، خاک و موی حیوانات توسط فیلتر سه گانه هوای آن را کاملا تصفیه کرده و استراحت شما را لذت بخش می کند.


اتاق 14 متر مربع: اتاق خواب 8 دقیقه برای تصفیه شدن نیاز دارد. بدن شما نسبت به کربن هوا و مواد دیگر در زمان خواب حساسیت بیشتری دارد. دستگاه تصفیه هوا شیائومی با حذف باکتری ها، ذرات 2.5 PM، گرد و خاک و آلرژن ها خواب شما را بسیار لذت بخش کرده و از سر درد و خستگی پس از خواب خبری نخواهد بود.

کنترل دستگاه با گوشی هوشمند

با استفاده از نرم افزار Mi Home و اتصال به دستگاه Xiaomi Air Purifier 2H، به صورت لحظه ای وضعیت هوا را مورد بررسی قرار دهید. با استفاده از نرم افزار هوشمند می توانید دستگاه را خاموش و روشن کنید، حالت های مختلف را تغییر دهید، زمان تعویض فیلتر را مشاهده کنید، سرعت دستگاه را تغییر داده و حالت های خودکار و هوشمند را انتخاب کنید. این نرم افزار برای اندروید و IOS در دسترس است. همچنین Air Purifier 2H برای متصل شدن به تلفن همراه دارای استاندارد Wi-Fi می باشد.



در پایان

یکی از این محصولات کاربردی کمپانی شیائومی، دستگاه تصفیه هوا می باشد. اکنون شیائومی Air Purifier 2H یکدیگر از دستگاه های تصفیه هوای این کمپانی می باشد که ویژگی ها و امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما می گذارد. شما برای خرید این محصول میتوانید به وبسایت شیائومی ایران مراجعه کنید.

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2H
دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 2H
سفید
اصالت کالا + هفت روز گارانتی تست سلامت
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی