0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
دسته بندی: گجت هوشمند خانگی

دستگاه صبحانه ساز چند منظوره Deerma DEM-ZC10 شیائومی

شناسه کالا: XI1126
شناسه کالا: XI1126
مشخصات برجسته بیشتر
  • ابعاد : ۳۵۰*۲۸۰*۲۰۲ میلی متر
  • وزن : 2000 گرم
  • جنس : ورق سرد/ورق گالوانیزه
  • فرکانس : 50 هرتز
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: دستگاه صبحانه ساز چند منظوره Deerma DEM-ZC10 شیائومی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
دستگاه صبحانه ساز چند منظوره Deerma DEM-ZC10 شیائومی

صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine

همانطور که میدانید صبحانه یکی از مهمترین وعده های غذایی است که بسیاری از پزشکان و کارشناسان تغذیه خوردن آن را روزانه توصیه می کنند.امروزه با توجه به تغییر سبک و شیوه ی زندگی ، بیشتر اوقات فرصت صبحانه خوردن برای افراد وجود ندارد. بنابراین از خوردن آن صرف نظر میکنند. اما باید گفت صبحانه انرژی کافی را در طول روز تامین کرده و باعث حفظ تناسب اندام میشود.شیائومی با رونمایی از صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine به کمک این افراد آمده تا بتوانند یک میز صبحانه ی کاملی را برای خود و اعضای خانواده آماده کنند.

این دستگاه چند منظوره از قابلیت های منحصر به فرد و خاصی برخوردار بوده و میتواند مشکلاتی از جمله کمبود زمان و ... به راحتی برطرف کند.
شیائومی ایران قصد دارد با بررسی صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine شما را بیشتر با این دستگاه بی نظیر آشنا کند. پس تا انتها همراه ما باشید.

صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine

ویژگی های صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine

طراحی صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine به نحوی که است که، یک قابلمه داخلی با ظرفیت بزرگ 1.2 لیتری از جنس استیل ضدزنگ 304 ، یک ماهیتابه تفلون نچسب که روغن کمی را مصرف میکند به منظور سرخ کردن و هم چنین یک سینی مخصوص پخت تخم مرغ برای آن در نظر گرفته شده است.

دستگاه صبحانه ساز چند منظوره شیائومی با توجه به طراحی و ترکیب رنگ سورمه ای و طلایی که جلوه‌ی خاص و بی نظیری را به آشپزخانه میدهد و میتواند دکوراسیون محیط اطراف خود را مدرن و زیبا سازد.
این دستگاه در ابعادی ساخته شده که به راحتی بر روی میز و یا کانتر قرار می گیرد و بالا بودن کیفیت ساخت آن باعث شده تا بتوان از آن برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. گفتنی است این دستگاه شیائومی با برق کار می کند.
از دیگر ویژگی های صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine این است که هیچوقت غذا به هنگام پخت داخل ظرف نمی سوزد. زیرا جنس بدنه ی آن نسوز بوده و کاربر میتواند به آسانی ظرف را پس از استفاده با آب بشوید.
شیائومی ین دستگاه صبحانه ساز را مجهز به یک توستر نان و گاز برقی کرده که توستر نان همانطور که از نام آن پیداست برای تست کردن نان استفاده شده و میزان درجه حرارت آن قابل تغییر است .گاز برقی همانند یک گاز معمولی عمل کرده و هر آن چه که با گاز معمولی می توانید درست کنید را قادر است برایتان آماده کند.
علاوه بر تست کردن نان از قابلیت بخارپز و سرخ کن برخوردار است. قسمت بخارپز این دستگاه مجهز به تایمر مخصوص پخت بوده و بخار یکسانی را در محفظه پخش می کند.

قابلیت های صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine

از قابلیت های صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine میتوان به این موضوع اشاره کرد که علاوه بر صبحانه قادر است تا وعده های غذایی سالمی را برای تعداد بالا تهیه کند و حس لذت بخشی را به شما منتقل کند.

همانطور که گفته شد این دستگاه چند کاره است یعنی میتوانید در کنار این که یک بشقاب تخم مرغ پخته شده،سوسیس و کالباس لذیذی را برای صبحانه ی خود آماده می کنید، این شرایط برای شما فراهم کرده تا به عنوان یک قابلمه ی کوچک بال مرغ را به همراه سبزیجات در آن طبخ کنید.
صبحانه ساز چندکاره مجهز به لوله گرمایی بوده و به هنگام تست نان هر دو طرف آن را یکنواخت و مطابق با سلیقه ی کاربر در کوتاه ترین زمان ممکن پخت می کند. هم چنین اگر میخواهید نان تردی داشته باشید میتوانید مدت زمان طولانی برای پخت آن تنظیم کنید. برای گرم کردن نان هم این دستگاه شیائومی می تواند بهترین گزینه باشد.

صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine

امکانات صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine

امکاناتی که دستگاه صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine در اختیار کاربر قرار می دهد این است که میتواند به صورت همزمان چند مدل صبحانه را برای اعضای خانواده خود آماده کند.

فر تستر دستگاه صبحانه ساز 360 درجه حرارت داشته و توانایی این را دارد به صورت یکنواخت نان را برایتان بپزد.
در بخش بخارپز سوراخ های عبور هوا به نحوی تعبیه شده تا به صورت یکدست عملیات پخار پز و گرم کردن را انجام دهد و هم چنین از سر شفافی برخوردار است.
به همراه صبحانه ساز شیائومی، ماهیتابه و تستر، سینی مخصوص جمع کننده باقی مانده خشک شده نان و ظرف مخصوص برای درست کردن نیمرو قرار داده اند.
امکانات دیگر این محصول دارا بودن سیستم حفاظتی و ایمنی در طول پخت غذا و هم چنین برای جلوگیری از ترک خوردن تخم مرغ در برابر دمای بالا، سوراخ های مخصوصی در ظرف بخارپز تعبیه شده است.
به طور کلی میتوان گفت نحوه ی استفاده از آن بسیار راحت است. برای آن که لذت آشپزی کردن در کوتاه ترین زمان را تجربه کنید، صبحانه ساز چند منظوره شیائومی Xiaomi Deerma Multi-Functional BreakFast Machine بهترین انتخاب برای شماست.

 

 

دستگاه صبحانه ساز چند منظوره Deerma DEM-ZC10 شیائومی
دستگاه صبحانه ساز چند منظوره Deerma DEM-ZC10 شیائومی
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی