0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
دسته بندی: روتر

Xiaomi Mi Router AX6

روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6

شناسه کالا: XI1164
شناسه کالا: XI1164
مشخصات برجسته بیشتر
  • ابعاد : 55*320 میلیمتر
  • وزن : 950 گرم
  • سرعت انتقال اطلاعات : 2402Mbps
  • تعداد آنتن : 6 عدد
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6

روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6:

امروزه ارتباطات دستگاه های مختلف به لطف تکنولوژی و ابزارهای کاربردی و مدرن بسیار پیشرفت کرده است. در هر اداره و شرکتی که پا بگذارید حتما مودم، روتر یا مسیریاب و دستگاه های این چنینی را مشاهده خواهید کرد زیرا اتصال به شبکه جهانی اینترنت و شبکه شدن سیستم ها در ادارات به امری غیر قابل انکار تبدیل شده است. کارمندان و نیروهای مختلف در یک شرکت برای برقراری ارتباط با دیگر سیستم ها و افزایش سرعت روند خدمت رسانی باید به مودم روترهای پرسرعت و کارآمد متصل گردند.
شیائومی این بار با معرفی نسل بعدی روتر AX5 که با نام روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 به بازار عرضه شده، تحول رو به رشدی در این زمینه ایجاد کرده است.
برای آشنایی بیشتر با قابلیت ها و ویژگی های روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 با شیائومی ایران همراه شوید:

 


مشخصات ظاهری روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6:

ظاهر بدنه روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 تماما سفید رنگ بوده و مانند دیگر محصولات شیائومی به راحتی با طراحی منزل یا دفتر کار شما هماهنگ می‌شود. یک بدنه مکعب مستطیلی ساده و بدون طراحی عجیب و غریب که دارای 6 آنتن خارجی بسیار قدرتمند نیز می‌باشد که با توازن خاصی در کنار بدنه قرار گرفته‌اند.
ابعاد کلی آن 32 * 5.5 سانتی متر است و تنها 950 گرم وزن دارد.
همان طور که در تصاویر محصول مشهود است در قسمت جلوی دستگاه دو چراغ LED کوچک قرار گرفته است که وضعیت شاخص های سیستم و پورت های شبکه را نشان می‌دهند. در پشت روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 نیز یک درگاه برای اتصال کابل برق، یک دکمه ریست و چهار درگاه شبکه اترنت قرار دارد که اولی WAN و سه تای بعدی LAN هستند.
در کل ظاهر جذاب و مینیمال این روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 در کنار کارایی بالای آن دست به دست هم داده‌اند تا مخاطب را برای خرید آن ترغیب نمایند.

مشخصات فنی روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6:

و اما بعد از ظاهر نوبت به ساختار و مشخصات فنی می‌رسد. روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 از یک پردازنده چهار هسته ای CORTEX با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی و دو هسته NPU با فرکانس 1.7 گیگاهرتز تشکیل شده است. در کنار این پردازنده نیز از یک رم با ظرفیت 256 مگابایت و یک حافظه داخلی با ظرفیت 512 مگابایت بهره برده است.
سرعت انتقال اطلاعات روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 معادل 2402 مگابیت بر ثانیه است و این یعنی حدود 2.5 برابر سریع تر از دیگر مدل های روتر فعالیت می‌کند!
به همراه روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 یک عدد کابل شبکه باکیفیت و با دوام و همچنین یک عدد آداپتور ارائه می‌گردد. این آداپتور با برق 12 ولت و جریان 1.5 آمپری، انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند.
روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 از نسل جدید ارتباطات بی سیم محلی یعنی WIFI 6 پشتیبانی می‌کند و پهنای باندی معادل 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. و به همین دلیل تاخیر انتقال داده در شبکه را تا 35 درصد کاهش داده است.
مدولاسیون به کار گرفته شده در این روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 از نوع OFDMA بوده و به همین دلیل امکان اتصال 8 دستگاه و شبکه اینترنت را به صورت همزمان و برای انتقال اطلاعات میسر می‌کند.

 

 

نکته دیگر پیرامون روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 که کارکرد آن را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد، برخورداری آن از شبکه مش (Mesh Network) است. این شبکه روتر را قادر می‌سازد تا در صورت بروز مشکل و خطا برای هر یک از گره ها یا همان سیستم های متصل به روتر، کار مسیریابی برای سایر نودهای شبکه با درستی صورت بپذیرد و هیچ گونه ایرادی در جهت انتقال اطلاعات بین سیستم های دیگر شبکه رخ نخواهد داد.
از همین روی روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 بسیار قابل اعتماد است و نگرانی از این جهت برای سیستم های دیگر متصل به روتر وجود نخواهد داشت.
و نکته پایانی اینکه این روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6در مقایسه با نمونه های قبلی کمپانی شیائومی دارای قابلیت های بسیار عالی تری بوده و سرعت بهتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد اما همچنان بحث قیمت وجود دارد و خبر خوب اینکه این نمونه حتی از مدل های قبلی ارزان تر است!
پس توصیه ما این است که اگر قصد خرید یک روتر حرفه ای را دارد، این امکانات روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6 را از دست ندهید!

روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6
روتر سویچ حرفه ای شیائومی Xiaomi Redmi Router AX6
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی