0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

xiaomi amazfit smart watch t-rex pro

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro

شناسه کالا: XI1176
شناسه کالا: XI1176
رنگ : مشکی
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
مشخصات برجسته بیشتر
  • نوع کاربری : ورزشی , روزمره
  • وزن : 59.4 گرم
  • فرم صفحه : گرد
  • جنس بدنه : پلی کربنات
  • جنس بند : سیلیکونی
  • نوع قفل بند : سگکی قلاب‌دار
  • توضیحات سازگاری : اندروید 5.0 به بالا و iOS 10.0 به بالا
  • صفحه نمایش رنگی : دارد
  • صفحه نمایش لمسی : دارد
  • اندازه صفحه نمایش : 1.3 اینچ
  • ظرفیت باتری : 390 میلی آمپر ساعت
  • ضدآب : بله, تا فشار 10 اتمسفر
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
5,999,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro

 

 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro:

ساعت‌های هوشمند امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است و مدل‌های مختلف با طراحی‌های متنوعی به بازار عرضه گشته است. برخی از آنها همچنان ظاهری شبیه به اپل واچ‌ها دارند و برخی دیگر با طراحی جدید صفحه نمایشگر و یا استفاده از بندهای چرمی، سعی کرده‌اند این محصولات را برای انواع سلیقه‌ها و استایل‌ها موردپسند نمایند.
فرقی نمیکند یک ساعت هوشمند معمولی و همه منظوره بخواهید یا یک ساعت اسپرت و خاص، در هر حال این اطمینان را به شما می‌دهیم که در میان صدها محصول برند شیائومی، طراحی و سبک خاص خود را بیابید.
در این بخش از شیائومی ایران سعی داریم تا یکی از زیباترین و جذاب‌ترین ساعت‌های هوشمند البته از نوع طراحی اسپرت آن را به شما معرفی کنیم. ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro ساعتی است که اگر طراحی ظاهری آن را مشاهده کنید و از قابلیت‌های بی‌نظیر آن باخبر شوید، لحظه‌ای درنگ نکرده و آن را خریداری می‌کنید!
برویم تا با این محصول جذاب شیائومی بیشتر آشنا شویم:



مناسب‌ ترین ساعت هوشمند برای یک ورزشکار!

اگر یک ورزشکار هستید (فرقی ندارد چه ورزشی!) قطعا لباس معمولا برای تمرین‌های ورزشی خود لباس مخصوص به آن را به تن کرده و کفش اسپرت و راحتی به پا می‌کنید. با چنین استایلی، قطعا یک بستن یک ساعت کلاسیک با بند چرمی یا استیل واقعا افتضاح است! حتی به جز مساله ظاهر، یک ساعت بند چرمی برای یک ورزشکار کارکرد درستی ندارد.
شما به یک ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro نیاز دارید تا در کنار راحتی و خوش استایلی، کارایی را تجربه نمایید. این ساعت ظاهری فوق‌العاده جذاب دارد و در نگاه اول مجذوب طراحی ظاهری آن خواهید شد!
ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro دارای یک صفحه نمایش گرد لمسی 1.3 اینچی است. نوع این نمایشگر AMOLED با پوشش شیشه گوریلا 3 بوده و همچنین دارای قابلیت ضد اثر انگشت و Always-on Display (همواره روشن) می‌باشد.
این نمایشگر رزولوشن 360 * 360 پیکسلی دارد و نمای ظاهری آن خیرهکننده است. این نمایشگر در درون یک بدنه از جنس پلی کربنات و به قطر 47.7 میلی‌متر جای گرفته است که ضخامت آن نیز 13.5 میلی‌متر می‌باشد.
چهار عدد دکمه در دو طرف بدنه قرار دارند که در صورتی که کار با صفحه لمسی برای شما سخت بود، از آنها کمک بگیرید.
و اما بندهای ساعت، آنها از جنس سیلیکون بوده و 22 میلی‌متر عرض دارند. طول بند نیز در دو سایز 122 میلی‌متر و 78 میلی‌متری موجود است که با توجه به مچ دست خود انتخاب خواهید کرد. بندها نیز با یک سگک ساده به هم متصل می‌گردند.
گول ظاهر حجیم این ساعت را نخورید، وزن ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro تنها 59.4 گرم است و هیچ سنگینی بر روی دست احساس نمی‌شود.
از آنجایی که طراحی آن اسپرت می‌باشد و رنگ بندی متنوع و جذابی دارد، پس هم برای بانوان و هم برای آقایان انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد.


باتری ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro:

چنین ساعت جذابی قطعا یک باتری قدرتمند را طلب می‌کند. ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro دارای یک باتری لیتیوم -- یون پلیمری است که 390 میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت دارد.
این باتری برای شارژ شدن نیاز به دو ساعت زمان دارد و فرآیند شارژ نیز از طریق شارژر مغناطیسی همراه خود ساعت، صورت می‌گیرد. طول عمر باتری نیز بستگی به کارکرد آن دارد، اگر سنسورهای ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro را غیرفعال کنید و به اصطلاح در حالت BASIC قرار بگیرد، میتواند تا 66 روز شما را همراهی کند اما در صورت فعال بودن حسگرها و قابلیت‌های آن، تا 20 روز بدون نیاز به شارژ مجدد دوام می‌آورد.



 


مشخصات فنی و قابلیت‌های فوق‌العاده ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro:

قابلیت اتصال بلوتوث (نسخه 5) و موقعیت یابی با GPS که از ملزومات یک ساعت هوشمند ورزشی است، پس ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro قطعا آن را دارا می‌باشد.
ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro می‌تواند با تمام تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید و IOS ارتباط برقرار نماید. البته باید نسخه اندروید آن 5.0 به بالا و نسخه IOS آن 10.0 به بالا باشد.
ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro نیز مانند اکثر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار قابلیت رد کردن یا پاسخ دادن به تماس‌های دریافتی را دارد. همچنین می‌توانید در حین ورزش کردن موسیقی مورد علاقه خود را پخش کرده یا آن را متوقف نمایید.
اما این پایان ماجرا نیست و این قابلیت‌ها برای چنین ساعت فوق‌العاده‌ای کافی نیستند!
چهار سنسور کاربردی زیر در ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro تعبیه شده است که برای یک ورزشکار حرفه‌ای و یا استفاده روزمره بسیار مفیداند:
سنسور فشارسنج
سنسور شتاب سنج و ژیروسکوپ
سنسور شمارش ضربان قلب یا  PPG
سنسور سنجش اکسیژن سطح خون یا SPO2
اطلاعات دریافتی از سنسورهای سنجش ضربان قلب و یا سطح اکسیژن خون، در سیستم ارزیابی سلامت یا PAI مورد استفاده قرار می‌گیرند و فرد را نسبت به وضعیت جسمی بدنش آگاه می‌کند.
ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro همچنین پشتیبانی بیش از 100 فعالیت ورزشی از قبیل؛ دویدن، پیاده روی، فیتنس، دوچرخه سواری، شنا، کوه نوردی، اسکی و ... را ارائه می‌دهد.
همچنین می‌توانید هشدارهای دلخواه خود را بر روی این ساعت عالی تنظیم نمایید. به عنوان مثال؛ در زمان‌هایی که تحرک کمتری دارید به شما هشدار دهد تا فعالیتی را از سر بگیرید.
ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro قادر است تا کیفیت خواب فرد را پیمایش کند و داده‌های مورد نیاز را به وی اطلاع دهد.
برای تنظیمات و دسترسی بیشتر نیز می‌توانید از اپلیکیشن ZEPP APP کمک بگیرید.
و در پایان یادآوری می‌کنیم این محصول فوق‌العاده کاملا برای شرایط ورزش های مختلف طراحی شده و استانداردها و تست‌های پیچیده‌ای را از سر گذرانده است. به عنوان مثال؛ ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro توانایی تحمل بازه دمایی منفی 40 درجه تا 70 درجه سانتیگراد را داراست!
و یا با برخورداری از استاندارد 10ATM می‌تواند در زیر آب و تا عمق 50 متری نیز به راحتی کار کند.
پس ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro در برابر دماهای بسیار بالا یا پایین، فشار، ضربه و رطوبت مقاومت دارد و بدون شک از انتخاب آن بسیار پشیمان نخواهید شد!

ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro
ساعت هوشمند امیزفیت مدل T-Rex Pro
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
قیمت:
5,999,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی