0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro

شناسه کالا: XI1181
شناسه کالا: XI1181
مشخصات برجسته بیشتر
  • وزن : 31 گرم
  • نوع کاربری : | |
  • فرم صفحه :
  • جنس بدنه :
  • جنس بند :
  • نوع قفل بند :
  • توضیحات سازگاری : اندروید 5 به بالا ، iOS 10 به بالا%0A
  • دوربین :
  • قابلیت مکالمه مستقیم :
  • ظرفیت باتری : 230 میلی‌آمپرساعت
  • صفحه نمایش رنگی :
  • صفحه نمایش لمسی :
  • اندازه صفحه نمایش : 1.43 اینچ
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر کردن نیاز های روزمره افراد از گذشته تا به الان ، بسیاری از برندهای مطرح با طراحی گجت های هوشمند مطابق با فناوری های روز دنیا در تلاش اند تا با افزایش کارایی این گجت ها بهترین و با کیفیت محصولات را به منظور پاسخگویی به نیازها روانه بازار کنند.
برند شیائومی هم با ساخت گجت های پوشیدنی فوق العاده ی خود ثابت کرد در هر زمینه ای آمادگی رقابت با برندهای مطرح را دارد. از این رو با رونمایی از ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro که از قابلیت ها و امکانات منحصر به فردی برخوردار است، توانست آن را در لیست بهترین محصولات خود جای دهد.
اگر می خواهید بیشتر با جزئیات ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro آشنا شوید،پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه شیائومی ایران باشید.

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro

 

طراحی منحصر به فرد ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro

اگر دقت کرده باشید بیشتر ساعت های هوشمندی در دو نوع دایره ای و مستطیلی شکل به بازار عرضه میشود. شیائومی برای ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro صفحه مستطیلی در نظر گرفته که اندازه صفحه نمایش رنگی آن 1.43 اینچ بوده و با رزولوشن302*320 پیکسل تصاویر را به نمایش می گذارد.
طراحی این نوع ساعت هوشمند به این صورت است که از نمایشگرTFT لمسی برخوردار بوده و به عنوان پوشش آن از شیشه Corning Gorilla Glass 3 استفاده شده، این نوع شیشه هیچ اثر انگشتی را بر روی خود به جای نمی گذارد و مانع از خط و خش میشود. هم چنین طراحی 2.5 بعدی با حالت خمیده در لبه ها جذابیت و زیبایی خاصی به ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro بخشیده است.
این مدل از ساعت هوشمند شیائومی در ابعاد 11.4 × 35.5 × 40.9 میلی متر ساخته شده و بدنه ی آن از جنس مواد پلی کربنات بوده که باعث شده در دسته ساعت های سبک وزن، با وزن31 گرم قرار بگیرد.
بندهای سیلیکونی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro خاصیت ارتجاعی و کشسانی بالایی داشته که در صورت استفاده طولانی مدت از ساعت، مچ دست احساس خستگی نکند.
این مدل از ساعت هوشمند شیائومی در رنگ های مشکی، صورتی و سبز در بازار موجود است و کاربر میتواند متناسب با سلیقه خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند. هم چنین باید گفت با توجه به رنگ بندی آن هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است.

امکانات ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro

همانطور که گفته شد ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro از امکانات ویژه و خاصی برخوردار است به طوری که میتوان به عنوان یک مکمل گوشی هوشمند به آن نگاه کرد. از امکانات آن میتوان به این موضوع اشاره کرد که تمامی اعلان های پیام و تماس و پیام های شبکه های اجتماعی خود را میتوانید با زبان انگلیسی از طریق آن چک کنید. هم چنین قابلیت تنظیم آلارم داشته و سر زمان تعیین شده به شما هشدار میدهد .
هنگامی که مشغول پیاده روی هستید میتوانید با گذاشتن موزیک و کنترل آن به وسیله‌ی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro از پیاده روی لذت ببرید.
برخورداری از قابلیت Find My Phone ،کنترل دوربین گوشی هوشمند و نشان دادن وضعیت آب و هوا موجب شده تا کاربر حضور در دنیای تکنولوژی را بر روی مچ دست خود حس کند.
از کاربرد های ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro در زمینه ورزشی میتوان به پشتیبانی از 60 فعالیت ورزشی مانند ورزش های زمستانی، دوچرخه سواری، کوهنوردی و دو و... اشاره کرد.
هم چنین به دلیل مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر ،یکی از سازگار ترین ساعت های هوشمند برای شنا می باشد.
اگر کاربر در طول روز تحرکی را انجام نداده باشد به منظور ردیابی سلامت، هشدار آن به صدا در می آید.
بر روی این ساعت هوشمند شیائومی حسگرهایی از جمله شتاب سنج ، سنجش نور محیط ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج قرار گرفته شده که به راحتی میتوانید هر کدام از آنها را بررسی کنید.

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro

 

ارتباطات ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro

از فناوری های ارتباطی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro برخورداری از بلوتوث نسخه 5.0، BLE می باشد. هم چنین مجهز به فناوری های مکان یابی GPS داخلی بوده که وجود آن باعث شده تا این ساعت هوشمند شیائومی دارای قطب نما هم باشد . در واقع زمانی که شما به قصد پیاده روی یا دوچرخه سواری به بیرون میروید با وجود این ساعت هوشمند نیازی به آوردن گوشی همراه خود ندارید.
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro با هر دو سیستم عامل اندروید 5.0 و بالاتر، iOS 10.0 و بالاتر سازگار است. هم چنین این ساعت هوشمند از سیستم عامل RTOS پشتیبانی می کند.

از دیگر مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro

باتری که برای ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro در نظر گرفته شده از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 230 میلی آمپر است که در 9 روز میتواند شارژ را درون خود نگه دارد.

از دیگر مشخصات آن میتوان به برخورداری از اسپیکر و میکروفون اشاره کرد. هم چنین دارای استاندارد CE اروپا میباشد. دفترچه راهنما، پایه شارژ مغناطیسی از اقلامی هستند که همراه با ساعت هوشمند شیائومی در اختیار کاربر قرار میگیرد.

 

 

 

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro
ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip U Pro
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی