0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
دسته بندی: تقویت‌کننده

Xiaomi Mi Wi-Fi Range Extender Pro

تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Xiaomi Wifi Range Extender Pro

شناسه کالا: XI1052
شناسه کالا: XI1052
مشخصات برجسته بیشتر
  • ابعاد : 80×54×70 میلی متر
  • رابط : اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
  • سایر امکانات و قابلیت ها : افزایش پوشش وایفای بصورت بی سیم - استفاده هم زمان تا 16 کاربر - قابلیت اتصال به برنامه Mi Home - سرعت انتقال تا 300 مگابایت -پشتیبانی از آنتن خارجی MIMO 2×2 - قابلیت پوشش دهی تا 80 متر
  • وزن : 125 گرم
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Xiaomi Wifi Range Extender Pro
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Xiaomi Wifi Range Extender Pro

با وجود آن که سال‌ها است در بخش‌های زیادی از ایران دسترسی به اینترنت پرسرعت فراهم شده، اما هنوز هم در موارد بسیاری شاهد مشکل دریافت سیگنال وای فای هستیم. تداوم مشکل ضعف اینترنت نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از نقاط دنیا سبب شده است تا دستگاه‌های تقویت کننده وای فای تولید و عرضه شوند.

در واقع دستگاه تقویت کننده وای فای به مودم ها کمک کرده تا محدوده بیشتری را برای دریافت وای فای پوشش بدهد و در راستای آن نرخ انتقال دیتا افزایش یابد. بنابر این توضیحات اگر در بخشی از خانه یا محیط شما وای فای ضعیف عمل می‌کند و به بیان عامیانه «اینترنت خوب آنتن نمی‌دهد!»، با استفاده از یک دستگاه تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Pro می‌توانید این مشکل را بر طرف کنید.این محصول بسیار کاربردی را میتوانید از فروشگاه شیائومی ایران خریداری کرده و نتیجه فوق العاده آنرا ببینید.

 

تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Pro

 

تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Pro

پس از عرضه نسل اولیه تقویت کننده های وای فای، این تقویت کننده وای فای شیائومی مدل pro دارای محدوده برد بیشتری نسبت به نسل های قبلی خود است و هم اکنون به دو آنتن جدید مجهز شده است که سبب می شود سرعتی برابر با ۳۰۰ مگابایت در ثانیه داشته باشد و دارای محدوده بردی برابر با ۱۲۰ متر در فضای باز و ۸۰ متر در فضای محصور باشد. با مقایسه همزمان این مدل با نسل قبلی اش، به جرات می توان گفت که این مدل از تقویت کننده حرفه ای وای فای، ۲۰ درصد از اجداد خود قوی تر شده است.

مشخصات فنی تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Pro

تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Pro از سرعت Mbps 300 پشتیبانی می کند. همچنین تا 64 کاربر را می تواند پشتیبانی کند. همه ی این قابلیت ها از طریق اپلیکیشن شیائومی مربوطه انجام می شود. ابتدا برنامه را نصب می کنید و نوع دستگاه انتخاب می کنید. حالا تقویت کننده ی شیائومی را به پریز می زنید و منتظر می مانید تا به هم جفت شوند. در این زمان برنامه به شما می گوید که آیا محل تقویت کننده ی خوب است یا نه. پس هر جای خانه و محیط کار که باشید می توانید به شبکه ی بهتر متصل شوید. حتی می توانید بین طبقات نیز وای فای مورد نیاز خود را تقویت کنید و با حرکت در طبقات نیز مشکلی برای شما ایجاد نمی شود و به صورت دائم و با کیفیت به اینترنت متصل شوید.فروشگاه شیائومی ایران اولین و بزرگترین مرجع رسمی فروش محصولات شیائومی هم اکنون این محصول را با کیفیت عالی عرضه میکند.

مشخصات فیزیکی تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Pro

طراحی ظاهری تقویت کننده وای فای پرو کاملا با مدل های قبلی متفاوت است، تمام بدنه به رنگ سیاه است و برخلاف طراحی نوار عمودی مانند قبلی، دارای طراحی مربع شکل می باشد. این دستگاه جدید به طور همزمان اتصال تا ۶۴ دیوایس را پشتیبانی می کند و تجربه ی اینترنتی بهتری برای همه کاربران به وجود می آورد. تقویت کننده وای فای پرو هنوز هم به طور دوست داشتنی، طراحی شده است و می تواند به صورت دلخواه برای گسترش سیگنال در هر مکانی بر روی دیوار نصب شود.

تقویت کننده ی وای فای شیائومی مدل pro کاملا حرفه ای به نظر می رسد و جنس بدنه آن بسیار مرغوب است. ایده ی جالب آن توسط شیائومی حذف انواع کابل است. این دستگاه به صورت مستقیم به پریز متصل می شود و می توانید به پریز های بدون استفاده خانه و محیط کار متصلش کنید. همچنین دو آنتن روی این دستگاه است که به راحتی و خوبی حرکت می کند و تنظیم می شود.

تقویت کننده وای فای شیائومی

در پایان 

بی‌تردید دستگاه‌های تقویت کننده وای فای پهنای دسترسی شما را به وای فای افزایش خواهند داد اما برای استفاده از ماکسیمم قابلیت‌های آن‌ها باید بدانید که چند عامل در این موضوع دخیل هستند. سرعت اینترنت و مودم و گیرنده‌ای که به محیط مورد نظر وارد می‌شود و فاصله دستگاه تقویت کننده تا روتر از مهمترین عواملی هستند که نباید نادیده گرفته شوند. همین نکات هستند که سبب می‌شوند گاهی با وجود استفاده از دو تقویت کننده wifi یکسان در دو محیط، شاهد کارکرد بسیار مختلف باشیم.
پس از خرید تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Pro مکان خوبی را برای دستگاه پیدا کنید، آخرین آپدیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را تهیه کنید، دستگاه‌های هدردهنده‌های اینترنت را پیدا کرده و قطع کنید؛ از مناسب بودن پهنای باند خود مطمئن شوید و این زمان است که حتما از همه توانایی‌های دستگاه استفاده کرده‌اید.بنابراین شما با خرید این خرید تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Pro از فروشگاه شیائومی ایران میتوانید تجربه داشتن اینترنتی پر سرعت را در خانه و محیط کار خود داشته باشید.

 

 
تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Xiaomi Wifi Range Extender Pro
تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Xiaomi Wifi Range Extender Pro
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی