0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Xiaomi Viomi 1500mL Stainless Vacuum Flask

فلاسک شیائومی مدل Viomi گنجایش 1.5 لیتر

شناسه کالا: XI1203
شناسه کالا: XI1203
مشخصات برجسته بیشتر
  • ابعاد : ۱۴۰ در ۱۰۵ در ۲۸۵
  • گنجایش : 1.5 لیتر
  • وزن : 740گرم
  • سایر توضیحات : درب مهر و موم فلاسک وکیوم Viomi 1.5L شیائومی ساخته شده از سیلیکون با استانداردهای مواد غذایی، از نشت مایعات محافظت می‌کند%0Aاندازه جمع و جور فلاسک به شما امکان می‌دهد آن را به راحتی در کوله مسافرتی و یا کیف خود قرار دهید%0Aهنگام پیاده‌روی و یا کمپینگ به راحتی در کیف شما قرار می‌گیرد%0Aاین محصول یک هدیه مناسب برای افراد در هر سنی است.
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت و سلامت فیزیکی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: فلاسک شیائومی مدل Viomi گنجایش 1.5 لیتر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
فلاسک شیائومی مدل Viomi گنجایش 1.5 لیتر

افراد زیادی امروزه از فلاسک استفاده می‌کنند و کمتر کسی پیدا می‌شود که با عملکرد این وسیله محبوب آشنایی نداشته باشد. فلاسک شیائومی برای ثابت نگه‌داشتن دمای نوشیدنی‌ها گرم و سرد مورداستفاده قرار می‌گیرد. فلاسک شیائومی دارای دیواره‌ی دوجداره است که جنس آن شیشه است و قسمت داخلی دیواره نیز با آب‌نقره پوشش دهی شده و به‌منظور ایجاد خلأ هوای میان دیواره دوجداره به‌وسیله پمپ خالی می‌شود. این ظرف شیشه‌ای از قسمت بیرونی به‌وسیله پوشش فلزی یا پلاستیکی نگهداری می‌شود.

همچنین به دلیل اینکه این وسیله دیواره‌ای از جنس شیشه دارد و شیشه هم ماده‌ای عایق است، گرما از روش هدایت نمی‌تواند در آن جریان پیدا کند و همچنین به علت وجود خلأ در بین دوجداره، مانع از جریان گرفتن گرما به‌صورت همرفت می‌شود. اما این وسیله از جریان یافتن گرما به‌صورت تابش نیز جلوگیری می‌کند. وجود این سه ویژگی در کنار هم باعث شده تا فلاسک بتواند، مواد گرم و سرد را بدون اینکه دمای آن‌ها تغییری کند برای مدت طولانی نگه دارد.

فلاسک شیائومی مدل Viomi

فلاسک شیائومی مدل Viomi محصولی مناسب برای افرادی است که به راحتی و سلامتی خود اهمیت می‌دهند. وزن این فلاسک 680 گرم است و به دلیل سبک بودن، هنگام آب ریختن هیچ فشاری به دست شما وارد نمی‌‌شود. همه مصرف کنندگان به دنبال فلاسکی هستند که بتواند دمای آب را تا حدود شش ساعت ثابت نگه دارد. شرکت شیائومی‌ که سابقه خوبی در تولید محصولات مختلف دارد، به مصرف کنندگان این اطمینان را می‌دهد که فلاسک 1.5 لیتری وکیوم Viomi شیائومی می‌تواند دمای آب را تا حدود ۲۴ ساعت حفظ کند.

همچنین ‌طراحی کوچک و سبک این فلاسک این امکان را به شما می‌دهد که در تفریح، سفر، کوهنوردی یا پیاده روی آن را به آسانی دست بگیرید و یا حتی در کیف خود بگذارید، بدون آنکه نگران مرطوب شدن وسایلتان باشید. تمیز کردن این فلاسک بسیار ساده و راحت می‌باشد. ضمنا این محصول‌ در دو رنگ خنثی سیاه و سفید تولید شده که بسیار ساده و جذاب می‌باشد.
فلاسک 1.5 لیتری وکیوم Viomi شیائومی دو کاره میباشد و می‌توانید از آن برای نگهداری آب گرم و هم نگهداری آب سرد استفاده کنید. همچنین این محصول هم اکنون در فروشگاه شیائومی ایران موجود میباشد.

مشخصات فیزیکی فلاسک شیائومی مدل Viomi

Viomi یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شیائومی ‌است که تولیدکننده دستگاه‌ها و پارچ‌های تصفیه آب است. یکی از محصولات شرکت Viomi، فلاسک‌های وکیوم است که می‌توانند به مدت طولانی دمای آب را ثابت نگه دارند. فلاسک وکیوم شیائومی Viomi دارای گنجایش ۱٫۵ لیتری است و ابعاد آن ۱۴۰ در ۱۰۵ در ۲۸۵ میلی متر و وزن آن ۷۴۰ گرم بوده و از جنس فولاد ضد زنگ است و در ساخت آن از شیشه و پلاستیک استفاده نشده است و ضد بو می‌باشد.

همچنین فلاسک شیائومی مدل Viomi دارای طراحی ۲ لایه استیل و پوشش ۱ میلی متری گاز هگزافلوراید است که می‌تواند تا حدود ۲۴ ساعت حرارت مایعات درونی خود را به صورت ثابت نگه دارد. بدنه فلاسک 1.5 لیتری وکیوم Viomi شیائومی با استفاده از فناوری اسپری تولید شده است و دوام خوبی دارد. این محصول دارای ۸ لایه است که عبارت هستند از لایه اسپری، لایه بیرونی، لایه فولاد ضدزنگ ۳۰۴ بیرونی، لایه‌های الکترولیتی خارجی، عایق خلأ، پوشش مسی، لایه داخلی فولاد ۳۱۶ ضدزنگ و لایه الکترولیتی سنگ زنی. تمامی‌این لایه‌ها دست به دست هم می‌دهند تا مسئولیت حفظ دما و دوام را به خوبی انجام دهند. درب این فلاسک با استفاده از سیلیکون به خوبی مهروموم می‌شود تا هم دما به خوبی حفظ شود و هم هیچ گونه نشتی نداشته باشد و دارای امنیت بیشتری باشد. با داشتن فلاسک وکیوم تمام استیل شیائومی‌ Viomi می‌توانید در تمامی‌لحظات لذت نوشیدن یک نوشیدنی گرم را تجربه کنید.

در پایان . . .

اگر می‌خواهید یک فلاسک داشته باشید که به مدت 24 ساعت دمای آب(بین 5 تا 52 درجه سانتی گراد) را حفظ کند، فلاسک شیائومی مدل Viomi کاملا مناسب شما میباشد. همچنین این فلاسک نشتی ندارد و راحت می‌توانید در دست بگیرید،و یا هنگام پیاده روی یا تفریح به راحتی در کیفتان بگذارید. این محصول فوق العاده کاربردی و زیبا را میتوانید هم اکنون از فروشگاه اینترنتید شیائومی ایران خریداری کنید.

 

 

 
فلاسک شیائومی مدل Viomi گنجایش 1.5 لیتر
فلاسک شیائومی مدل Viomi گنجایش 1.5 لیتر
اصالت و سلامت فیزیکی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی