0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: قفل هوشمند

AreoX U8 Smart Fingerprint U-lock Long

قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند

شناسه کالا: XI1208
شناسه کالا: XI1208
مشخصات برجسته بیشتر
  • ابعاد : 25*13*3 سانتی‌متر
  • وزن : 1200 گرم
  • مدل : کلیدی
  • جنس بدنه : فولاد ضد برش
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ
امتیاز کاربران به: قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند
 

قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند:

یکی از دغدغه های افراد ناشی از به سرقت رفتن وسایل و لوازم آنهاست و این نگرانی همواره همراه افراد است. از همین روی انسان در پی حفظ و امنیت خود و سرمایه خود به هر طریقی می‌باشد. قفل ها و ابزارهای حفاظتی متعددی در دنیا طراحی و تولید شده اند که سعی دارند تا امنیت اموال افراد را تامین کنند.
شیائومی نامی است که اغلب در حوزه تولید تلفن های همراه هوشمند بسیار شنیده اید اما این کمپانی خلاق و دغدغه مند، همواره سعی داشته تا محصولاتی با کارایی فوق‌العاده و البته با قیمت های بسیار مقرون به صرفه را به بازار عرضه نماید. حوزه فعالیتی این کمپانی به هیچ وجه محدودیتی ندارد و ایده های خلاق و کاربردی آنها در هر زمینه ای نمود پیدا کرده است.
اگر از دوچرخه و موتور برای رفت و آمد خود استفاده می‌کنید و نگران به سرقت رفتن آنها هستید، در شیائومی ایران شما را با قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند آشنا خواهیم کرد که بار دیگر یکی از نگرانی های شما را برطرف و نیازی را رفع کرده باشیم.
در ادامه به بررسی ویژگی و کاربرد قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند می‌پردازیم:
 
 
 


 
بدنه و طراحی ظاهری قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند:

قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند با ابعادی بسیار کاربردی و در دو سایز کوتاه و بلند به بازار عرضه شده است که نوع بلند آن دارای طول، عرض و ارتفاع 3 * 13 * 30 سانتی متر می‌باشد و وزن آن نیز 1200 گرم است.
بدیهی است که قیمت آنها متفاوت بوده و شما با توجه به کاربردی که از آن انتظار دارید، یک مدل را انتخاب خواهید کرد.
یکی از اصلی ترین ویژگی های یک قفل مناسب و ایمن جنس بدنه آن است که باید در برابر برش با اره برقی یا ابزارهایی از این قبیل مقاوم باشد. کمپانی تولید کننده قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند جنس بدنه آن را از فولاد ضد برش ساخته و یک روکش از رنگ کوره ای برای آن ترتیب داده است. در نتیجه خیالتان از نظر دوام و ایمنی این قفل راحت باشد.
این قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند دارای استاندارد IP65 بوده و این یعنی در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است و آسیبی به ساختار آن وارد نمی‌شود.

عملکرد قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند:

و اما به سراغ عملکرد بسیار عالی این قفل شیائومی می‌رویم. همان طور که از نام آن پیداست این محصول با استفاده از اثرانگشت عمل بازگشایی قفل را انجام می‌دهد.
یک عدد حسگر اثر انگشت بر روی بدنه آن قرار دارد که که باز اسکن کردن اثر انگشت مالک دستگاه قفل را باز می‌کند. سرعت شناسایی اثر انگشت این سنسور بسیار عالی بوده و حدود 0.55 ثانیه است که این زمان بسیار خوبی می‌باشد. و نکته دیگر اینکه دقت این سنسور بسیار بالاست و به هیچ طریقی نمی‌توان آن را فریب دارد!
 
 
 
 
 

 
این قفل برای عملکرد خود به یک باتری نیاز دارد که سنسور را قادر به اسکن اثر انگشت نماید. باتری قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند بسیار قدرتمند است و تا 12 ماه طول عمر دارد. پس از آن و زمانی که میزان انرژی باتری به کمتر از 15 درصد رسید، دستگاه اعلام می‌کند و شما با کمک یک شارژر و پورت USB تایپ C می‌توانید باتری را مجدد شارژ نمایید.
اما نگران نباشید اگر حسگر به هر دلیلی فعال نشد و یا باتری آن شارژ کافی نداشت، می‌توانید از دو عدد کلیدی که به همراه آن ارائه می‌شود استفاده نمایید.
به هر حال این قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند می‌تواند محافظ خوبی برای امنیت لوازم شما باشد. از آن می‌توانید برای موتور، دوچرخه، خودرو، درب های ورودی و یا هر محل دیگر که قابل استفاده باشد، کمک بگیرید.
 
قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند
قفل اثر انگشتی موتور سیکلت شیائومی اروکس مدل U8-S بلند
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی