0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ماساژور

Xiaomi QL-DMS-J650 Deep Muscle Rifle Massager

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650

شناسه کالا: XI1286
شناسه کالا: XI1286
مشخصات برجسته بیشتر
  • سایر ویژگی ها : دارای پنج سری متفاوت
  • نوع ماساژور : برقی
  • مادون قرمز : خیر
  • مناسب برای : تمام بدن
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650

آشنایی با ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650

 

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650 یکی از محصولات کارآمد برند شیائومی است که ویژگی های فوق العاده ای دارد. این نوع ماساژور یکی از بهترین محصولات برند شیائومی است که شما می توانید آن را تهیه کرده و از آن استفاده نمایید. ماساژور تفنگی وسیله است که از طریق اعمال فشار و همین طور ضربات کوبه ای بر روی عضلات و بافت بدن فرآیند ماشاژ را انجام می دهد. ماساژور های تفنگی معمولا سری های مختلف و متنوعی دارند که هر کدام آن ها برای ماساژ بخش مشخصی از بدن استفاده می شوند.

از این نوع ماساژور می توان در شرایط مختلفی مانند منزل و محل کار استفاده کرد. استفاده از ماساژور می تواند کمک به رفع خستگی کند و اسپاسم عضلانی را  که پس از انجام ورزش ایجاد می شود ، برطرف کند. ماساژور تفنگی فواید و مزیت های قابل توجهی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

یکی از مهم ترین فواید ماساژور تفنگی افزایش جریان گردش خون بدن است که بسیار مفید است. تقویت سیستم لنفاوی، رفع خستگی و درد عضلات، بهبود نحوه عملکرد ورزشکاران از دیگر فواید استفاده از این نوع ماساژور است. افزایش انعطاف پذیری و تقویت عضلات، کاهش استرس و همین طور تنش های عصبی نیز جز مزیت ها و تاثیرات استفاده از ماساژور است.

استفاده از ماساژور برای همه افراد می باشد و یک دستگاه بی خطر محسوب می شود. به طور کلی باید بدانید که ماساژور تفنگی که در میان جدیدترین ماساژور های دستی قرار دارد. این نوع ماساژور در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال در مراکز ماساژ و فیزیوتراپی، باشگاه ها و به طور کلی مراکز درمانی کارایی دارد.

 ماساژور شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

ماساژور شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار است.

نکته مهم در ارتباط با این نوع ماساژور ها این است که باید یکی از بهترین ها آن ها انتخاب شود تا با اطمینان خاطر از آن استفاده کنیم. ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650 یکی از بهترین ماساژور های تفنگی است که توسط برند شیائومی تولید و عرضه می شود.

شیائومی یک برند معتبر است که محصولات مختلفی را تولید و عرضه می کند و مشتریان زیادی دارد که از محصولات این شرکت بزرگ رضایت دارند. هنگام خرید ماساژور تفنگی می توانید با محصولات این برند آشنا شوید و از میان آن ها بهترین ماساژور را انتخاب نماید. محصولات این شرکت گارانتی های لازم را دارد و همگی مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید می شوند و به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار هستند. چنانچه به دنبال خرید ماساژور هستید می توانید ماساژور های با کیفیت شیائومی را خریداری کنید.

در این بخش قصد داریم که به معرفی یکی از بهترین ماساژور های این برند یعنی ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650 بپردازیم تا افرادی که قصد خرید این ماساژور را دارند بتوانند به راحتی و با اطلاعات کافی خرید مطمئنی را تجربه کنند. یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر گرفته شود این است که خرید باید از نمایندگی شیائومی انجام شود.

 

 ماساژور مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

ماساژور مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

معرفی ویژگی های ماساژور شیائومی  Deep Muscle Massager j650

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650 یکی از بهترین ماساژور های تفنگی است که ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارد. این ماساژور برای استفاده کل بدن مناسب است، در واقع می توان برای بخش های مختلف بدن از آن استفاده کرد. همان طور که پیش تر به آن اشاره شد این نوع ماساژور سری های مختلفی دارد که برای قسمت های مختلف بدن طراحی شده است. این ماساژور دارای پنج سری متفاوت است که هر کدام در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650 به صورت برقی است و به صورت لرزشی عمل می کند. شاید این پرسش برای شما مطرح شود که از اشعه مادون قرمز در این ماساژور استفاده شده است؟ پاسخ این پرسش خیر است و اشعه مادون قرمز در این ماساژور به کار نرفته است.

نحوه استفاده از این ماساژور بسیار ساده است، در واقع برای این که بتوانید بیشترین بهره را از یک ماساژور ببرید باید حتما نحوه کار با آن را بیاموزید. اگر به درستی از یک ماساژور استفاده نکنید ممکن است که بدن شما آسیب ببیند و در واقع دچار مصدومیت شوید. توجه داشته باشید که حتما باید مدت زمان مشخصی را اختصاص به استفاده از ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650 دهید، استفاده زیاد از این دستگاه نیز می تواند آسیب هایی را به همراه داشته باشد.

این ماساژور دستی است و همان طور که اشاره شد می تواند در پنج حالت مختلف و در واقع با استفاده از پنج سری مختلف ماساژ را انجام دهد. بی شک ماساژور های تفنگی مختلفی تولید و عرضه می شوند که هر کدام کارایی و کیفیت مختلفی دارد. با توجه به این وسیله در حوزه تجهیزات درمانی و سلامتی قرار دارد باید در هنگام خرید به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد و خرید خود را از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های اصلی انجام داد. ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650یکی از بهترین و با کیفیت ترین ماساژور های تفنگی است که از برند معتبری است.

 

 

این ماساژور از پنج سری متنوع تشکیل شده است.

 

این ماساژور از پنج سری متنوع تشکیل شده است.

برای خرید این محصول به سایت xiaomiiran.ir مراجعه فرمایید.

 

 

 

ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650
ماساژور تفنگی شیائومی Deep Muscle Massager j650
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی