0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
دسته بندی: مانیتور

Mi Desktop Monitor 1C

مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C

شناسه کالا: XI1292
شناسه کالا: XI1292
گارانتی : اصالت کالا + هفت روز گارانتی
مشخصات برجسته بیشتر
  • وزن : 2.7 کیلوگرم
  • ابعاد : 539.2x419.5x181.2 میلی‌متر
  • نور پس‌زمینه : LCD
  • نوع پنل : IPS
  • نوع سیگنال ویدئویی : دیجیتال | آنالوگ
  • شدت روشنایی : 250cd/m² (TYP)
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
7,700,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C

مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C

امروزه با توجه به آن که بسیاری از ما کارهای روزمره خود را با کامپیوتر انجام میدهیم و مدت زمان زیادی به مانیتور نگاه می‌کنیم.از این رو باید مانتیوری را خریداری کرد که مطابق با استاندارد باشد. مانیتوری مطابق با استاندارد بوده که دارای گواهینامه TUV Low Blue Light باشد. این نوع مانیتورها چشم را در برابر نور آبی خود ایمن نگه داشته و در دراز مدت چشم را اذیت نمی‌کند.

شیائومی با رونمایی از مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C ثابت کرد که محدودیتی در تولید محصولات باکیفیت خود ندارد.
همانطور که در سایت شیائومی ایران مشاهده میکنید، مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C با بهره گیری از طراحی بی نظیر و خیره کننده توانسته نظر هر شخصی را به سمت خود جلب کند. همچنین این مانیتور شیائومی مجهز به Low Blue Light بوده و برای گیمرها بسیار مناسب است.
کیفیت بالا و کاربردی این مانیتور شیائومی 23.8 اینچی باعث شده تا در اماکن مختلفی مانند مدارس، ادارات،فروشگاه ها و کارهای شخصی مورد استفاده قرار گیرد.
اگر میخواهید بیشتر درباره مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C بدانید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

 

مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C

 

طراحی مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C

مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C یکی از محصولات قدرتمند برند شیائومی بوده که در اندازه ای مناسب، تصاویر بی نظیری را به نمایش می‌گذارد. طراحی این مانتیور به نحوی بوده که سه لبه با حاشیه های باریک و لبه پایینی آن به نسبت پهن‌تر است و باعث شده تا نمایشگری وسیعی را در معرض دید کاربر قرار دهد. اگر میخواهید در مورد اندازه آن بدانید باید بگوییم با طول 53.92 ، عرض 18.12 و ارتفاع 41.95 سانتی متری ساخته شده و وزن این مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C برابر 2.7 کیلوگرم محاسبه شده است.
مشکی بودن پایه و بدنه این مانیتور به محیطی که کامپیوتر در آن حضور دارد حس شیک بودن را در عین سادگی منتقل می‌کند. حال که صحبت از پایه های مانیتور شد گفتنی است که پایه های محکم آن به صورت تخت در زیر مانیتور تعبیه شده و ثابت نبودن پایه این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوانید در زاویای مختلف آن را تنظیم کنید. زاویه دید178 درجه ای داشته به طوری که اگر در این زوایه با مانتیور قرار بگیرید، تصاویر را واضح و بدون سیاهی میتوانید مشاهده کنید. هم چنین نور پس زمینه آن از نوع LED است.
در قسمت پشتی این مدل از مانیتورهای شیائومی، ورودی HDMI ، پورت VGA و درگاه DC در نظر گرفته شده و علاوه بر آن یک کلید با علامت پاور جهت خاموش روشن کردن مانیتور قرار گرفته است.

کیفیت تصویر و وضوح و روشنایی مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C

کمپانی شیائومی برای این مانیتور از پنل LCD با فناوری IPS استفاده کرده و به واسطه این فناوری دقت رنگی بهتری را در زاویه دید گسترده به نمایش می گذارد. لذت تماشای تصاویر شفاف با وضوح بالا و با رزولوشن 1080×1920 و کیفیت HD را میتوانید با مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C تجربه کنید.
نرخ رفرش 60 هرتزی موجب شده تا ویدیوهایی که پخش میشود به صورت یکپارچه باشد ، کنتراست یک به هزار و نسبت تصویر 16:9 از جمله ویژگی های مانیتور شیائومی 23.8 اینچی به شمار میرود.
این محصول شیائومی پشتیبانی 16.7 میلیون رنگ در صفحه را برعهده دارد. برخورداری از فناوریDC که به صورت خودکار میزان روشنایی را تنظیم کرده و حداکثر روشنایی آن 250 نیت می باشد. هم چنین میزان نور آبی کمتری را از خود منتشر می‌کند. زمان پاسخگویی این مانیتور 6 میلی ثانیه محاسبه شده است.

سیم کشی مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C

در مورد سیم کشی مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C باید گفت که طراحی ساده ای برای آن در نظر گرفته اند. با بهره مندی از این سیستم علاوه بر حفظ و نگهداری اتصال برق و HDMI گزینه Plug and Play را پشتیبانی می‌کند.

 

مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C

 

برخورداری از حالت Low Blue Light مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C

یکی از معیارهایی که هر شخصی به هنگام خرید مانیتور به آن توجه ویژه دارد، این است که در طولانی مدت چشم را خسته نکند.
همانطور که در ابتدا گفته شد برخورداری مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C از حالت Low Blue Light است. در این حالت مانیتور با فیلتر کردن انتشار نورهای آبی با طول موج کوتاه که برای چشم به شدت مضر بوده از وارد شدن فشار بر روی چشم جلوگیری میکند.
باید گفت این مانیتور مجهز به گواهینامه TUV Rheinland Low Blue Light بوده، به همین خاطر اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که مدت زمان زیادی را در پشت کامپیوتر سپری می‌کنید، مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

اقلام داخل بسته بندی مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C

به هنگام خرید زمانی که مانیتور را از بسته بندی آن خارج می‌کنید علاوه بر آن یک آداپتور AC، یک کابل HDMI، یک آچار آلن، دو عدد پیچ و همینطور سه پایه مانیتور در اختیار شما قرار میگیرد.

 

مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C
مانیتور 23.8 اینچ شیائومی مدل Mi Desktop Monitor 1C
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
قیمت:
7,700,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی