0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

Haylou GT6 Wireless Bluetooth Handsfree

هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6

شناسه کالا: XI1340
شناسه کالا: XI1340
مشخصات برجسته بیشتر
  • وزن : هر گوشی 3.9 گرم
  • نسخه‌ی بلوتوث : 5.2
  • محدوده عملکرد : 10 متر
  • جنس بدنه : پلاستیک
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی : حدود 5.5 ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون : ۱ ساعت و نیم
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه : دو ساعت
  • ظرفیت باتری : کیس: 310mAh, گوشی‌ها: 35mAh
  • نوع اتصال : بی‌سیم
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6

هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6:

اگر از گره خوردن سیم هندزفری و نامرغوب بودن سیم آن خسته شده‌اید، بهتر است استفاده از هندزفری‌های بلوتوثی و بی‌سیم جدید را امتحان کنید.   امروزه یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی موبایل که به ندرت اتفاق می‌افتد فردی آن را خریداری نکرده باشد، هندزفری‌های بلوتوثی هستند.
کمپانی‌های بسیاری دست به تولید این هندزفری‌های بی‌سیم و جذاب زده‌اند که در مدت زمان کوتاهی نیز با استقبال و فروش بسیار خوبی مواجه گشته‌اند. این هندزفری‌های کوچک و مینیمال به سرعت در میان مردم جهان همه‌گیر شده و افراد را از شر قطع و وصل شدن سیم هندزفری و یا باز کردن پیچ و تاب سیم آن راحت کرده‌اند!
شیائومی نیز در این حوزه پیش‌قدم بوده و محصولات باکیفیت و قیمت مناسبی را به دست مصرف‌کننده رسانده است. هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6 یکی از این محصولات تولیدی این برند صاحب نام است که در شیائومی ایران به بررسی دقیق‌تر جزئیات آن پرداخته‌ایم:

 

 

 هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6؛ یک همراه کوچک و سبک وزن!

طراحی ظاهری هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6 بسیار سبک وزن و کوچک است و همیشه و همه جا همراه شما خواهد بود. این محصول شگفت‌انگیز در دو رنگ تمام سفید و تمام مشکی موجود است که قطعا با دیدن ابعاد و کیفیت بدنه آن فکر خرید در شما قوت خواهد گرفت!
همان طور که گفته شد و از ظاهر محصول گویاست، هیچ گونه سیم و کابلی مزاحم شما نخواهد بود و به علت بهرهمندی از چیپست کوالکام 3040، اتصال به تلفن همراه را از طریق جدیدترین نسخه بلوتوث یعنی نسخه 5.2 صورت می‌دهد پس به سادگی ساعت‌ها تماس و موسیقی را تجربه خواهید کرد.
هر کدام از گوشی‌های هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6 تنها 3.9 گرم وزن دارند و به همین دلیل با استفاده از آنها به هیچ وجه احساس خستگی یا سنگینی نخواهید داشت، برخلاف دیگر هدفون‌های حجیم که قدرت حرکت فرد را محدود می‌کنند.
بدنه محصول از پلاستیک ABS باکیفیت ساخته شده است که به لطف آن، هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6 در مقابل تعرق و گرد و غبار مقاومت پیدا کرده است. پس در روزهای بارانی و یا زمانی که در حال ورزش هستید بدون نگرانی از آسیب رسیدن به هندزفری، موسیقی گوش کنید و یا مکالمه داشته باشید، زیرا این محصول تمام استانداردهای لازم را داراست.
قطر درایور هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6 حدود 12 میلی‌متر است و تا فاصله 10 متری را به بدون قطعی پوشش می‌دهد.
در کنار دو عدد گوشی یک کیس شارژ بسیار کوچک و جمع و جور وجود دارد که برای شارژ شدن گوشیها باید آنها را درون کیس شارژ قرار دهید تا به روش مغناطیسی باتری آنها شارژ گردد.

مشخصات فنی و باتری هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6:

در زمان خرید یک هندزفری بلوتوثی باتری حرف اول را می‌زند زیرا کیفیت بالای صدا و کم حجم بودن اگر عمر باتری معقولی را به همراه نداشته باشد، بی فایده است!
اما در مورد هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6 خیالتان راحت باشد، هر کدام از گوشی‌ها دارای یک باتری 35 میلی‌آمپر بر ساعت هستند و همچنین در کیس شارژ نیز از یک باتری 310 میلی‌آمپر بر ساعت کمک گرفته‌اند.
برای شارژ شدن گوشی ها حدود یک ساعت و نیم زمان نیاز دارید و بعد از تکمیل شدن باتری شما می‌توانید تا 4 ساعت مکالمه مستمر و یا 5.5 ساعت موسیقی را تجربه نمایید. البته در حالت استندبای نیز عمر باتری گوشی‌ها تا 20.5 ساعت نیز می‌رسد!
اما حواستان به باتری کیس شارژ نیز باشد، نشانگرهای LED کوچکی که روی بدنه آن قرار دارند، شما را از وضعیت باتری آگاه می‌کنند. در صورت اتمام شارژ کیس باید آن را به وسیله کابل رابط که USB - Type C می‌باشد، شارژ نمایید، تکمیل شدن باتری کیس شارژ نیز حدود دو ساعت زمان می‌برد.
هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6 دارای میکروفون‌ با قابلیت حذف نویز است یعنی در هنگام مکالمه طرف دوم صدای شما را به صورت کاملا شفاف و مشخص و بدون صداهای مزاحم اطرافتان خواهد شنید. همچنین صدای ورودی نیز کاملا واضح و باکیفیت به گوش می‌رسد. پس به راحتی می‌توانید از این محصول فوق‌العاده در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا بهره‌ مند شوید.

 

 

دارای حالت Low Latency:

هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6 دارای یک حالت تحت عنوان Low Latency می‌باشد که به معنای کاهش تاخیر است. همان طور که می‌دانید زمانی که از اتصالات بی‌سیم استفاده می‌کنیم باید خود را برای پذیرفتن اندکی تاخیر آماده کنیم. داشتن اندکی تاخیر در هنگام گوش کردن به موسیقی یا برقراری تماس زیاد احساس نمی‌شود اما زمانی که قصد دارید ویدئویی را تماشا کرده یا بازی کنید، وجود کوچک‌ترین میزان تاخیر افراد را کلافه خواهد کرد.
این قابلیت هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6 سبب می‌شود تا تاخیر به 65 میلی ثانیه برسد و در نتیجه این هندزفری انتخاب بسیار مناسبی برای گیمینگ خواهد بود.

دارای استاندارد کدینگ AAC:

هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6 از فرمت AAC که بیشتر در اینترنت کاربرد دارد نیز پشتیبانی می‌کند و آنها  را با کیفیت و وضوح بسیار خوبی به  گوش شنونده خواهد رساند.

دارای Dual Master:

با استفاده از این قابلیت هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6 شما قادر هستید تا هر کدام از گوشی‌ها را به یک تلفن همراه مختلف متصل کرده و از هر کدام از ایرپادها برای مقصود خود استفاده کنید. این یعنی استفاده همزمان از دو برنامه و حالت هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6!

هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6
هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT6
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی