0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Mi Box S 4K

پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S 4K

شناسه کالا: XI1030
شناسه کالا: XI1030
مشخصات برجسته بیشتر
  • سایر امکانات : فرمت های تصویری: JPG,BMP,GIF,PNG,TIF | رزولوشن تصویر: (4K (3840 x 2160 | پردازنده : Cortex-A53 Quad-core 64bit | پردازنده گرافیکی : Mali-450 | رم: 2GB DDR3 | حافظه: 8GB eMMC | سیستم عامل: Android 8.1 | کد پشتیبانی تصویر: 4K@60fps,VP9,H.265,H.264,MPEG1/2/4,VC-1,Real8/9/10 | فرمت های تصویری : RM,MOV,VOB,AVI,MKV,TS,Mp4,3D | DTS | کد پشتیبانی صوتی: DOLBY | فرمت های صوتی: MP3,APE,Flac | زبان پشتیبانی: Global
  • اقلام همراه : ریموت کنترل | دفترچه راهنما | آداپتور برق | کابل HDMI
  • شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) : دارد
  • بلوتوث : دارد
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S 4K
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S 4K

پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S:

تماشای برنامه‌های روز دنیا از جمله؛ فیلم و سریال، مسابقات ورزشی، گفتگوها و ... بعد از چند ساعت کار در خارج از منزل، واقعا لازم است. گذراندن دقایقی در کنار خانواده و مشاهده برنامه‌ها و مسابقات دیدنی و جذاب، یکی از تفریحات پرطرفدار مردم در سر تا سر دنیاست.
با رشد روزافزون تکنولوژی و معرفی صدها دستگاه پخش‌کننده جدید و کاربردی، کیفیت و سهولت لذت بردن از فیلم و سریال و مسابقات نیز افزایش یافته است.
تلویزیون‌ها نیز همانند دیگر ابزارهای دیجیتالی روز به روز در حال بالا بردن قابلیت‌ها و اضافه کردن ویژگی‌های شاخص به سخت افزارهای خود هستند، و دیگر خبری از تلویزیون‌های معمولی با امکانات محدود نیست!
یکی از ابزارهایی که می‌تواند در کنار یک تلویزیون هوشمند به کارتان آید و اوقات فراغت‌تان را به بهترین نحو ممکن پر نماید، یک پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S است.
این دستگاه در واقع وظیفه دارد تا بهره مندی از امکانات سیستم عامل اندروید را در تلویزیون های هوشمند امروزی تداعی کند. پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S سبب می شود تا تلویزیون های هوشمندی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی نمی‌کنند، به روز شده و امکانات جدیدی را رقم بزنند.
شما می‌توانید در شیائومی ایران نمونه‌های پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S و مدل‌های دیگر را ملاحظه نمایید. آنها با نسخه های گوناگون اندروید و ویژگی‌های متنوعی طراحی و تولید گشته‌اند.
برند شیائومی این محصول جدید خود را در رویداد پیکسل که یکی از رویدادهای گوگل است، معرفی کرد. زیرا این دستگاه با بسیاری از قابلیت‌های محصولات گوگل سازگار است. در ادامه با مزایای این پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S بیشتر آشنا خواهید شد:

 



سیستم عامل و پردازنده پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S:

این پخش کننده تلویزیون شیائومی از یک پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53 Quad ساخته شده است که 64 بیتی می‌باشد، و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع Mali-450 است.
پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S یک گیرنده دیجیتال به همراه یک دانگل است که به تلویزیون هوشمند شما متصل شده و امکان مشاهده ویدئوها و برنامههای موجود در پلتفرم‌های پخش کننده ویدئوها را در اختیارتان قرار می‌دهد.
این مدل پخش کننده تلویزیون شیائومی دارای 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد که امکان افزودن برنامه‌های دلخواه به لیست علاقه‌مندی ها را فراهم میکند تا در هر زمان که اراده کردید آن را تماشا نمایید.
این دستگاه از آخرین نسخه اندروید تی‌وی یعنی نسخه 8.1 ، بلوتوث 4.1 و شبکه wifi پشتیبانی میکند. در نتیجه به سادگی میتوانید از طریق تلفن همراه هوشمند خود و یا ریموت کنترل خود پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S برای دسترسی به شبکه‌های پخش زنده و یا پلتفرم‌های پخش کننده فیلم استفاده نمایید.
خوشبختانه این محصول نیز مانند دیگر محصولات برند شیائومی از زبان محلی یا گلوبال پشتیبانی می‌کند و استفاده از آن را برای مردم کشورهای مختلف امکان پذیر کرده است.
همان طور که اشاره شد این محصول غول بزرگ چینی یعنی برند شیائومی با بسیاری از محصولات گوگل سازگاری دارد. از همین روی پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی میکند و در صورت نیاز می‌توانید از طریق آن به جستجو در میان صدها برنامه و فیلم و سریال بپردازید.


کیفیت تصویر و فرمت‌های پشتیبانی شده:

تصاویر خروجی پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S با کیفیت 4K بوده و رزولوشن 2160 * 3840 پیکسلی را داراست. همچنین کیفیت تصویر HDR را نیز پشتیبانی می‌کند که سبب می‌شود تا فیلم و سریال‌های خود را با کیفیتی باورنکردنی و دیدنی تماشا کنید!
تصاویری با بهترین کنتراست رنگها که به واقعیت فوق‌العاده نزدیک بوده و برای بیننده آن کاملا قابل لمس است!
البته وجود فناوری DTS در این دستگاه تاثیر زیادی در کیفیت صدای خروجی و همراه کردن بیننده با تک تک لحظات ویدئو دارد.
پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S از فرمت های صوت، تصویر و ویدئوی زیر پشتیبانی می‌کند:
صوت:
Flac و MP3 و APE
تصویر:
JPG و BMP و PNG و GIF و TIF
ویدئو:
MKV و AVI و Mp4 و 3D و TS و VOB و RM و MOV


ظاهر پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S:

این دستگاه مکعبی مشکی رنگ که بسیار کوچک و سبک وزن می‌باشد و به همراه ریموت کنترل آن به سادگی قابل حمل است. وزن آن 147 گرم و ابعاد آن 1.6 * 9.5 * 9.5 سانتی‌متر‌ است.
پس اگر اهل سفر هستید اما می‌خواهید از تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود عقب نمانید، این یک دستگاه بسیار کارآمد و جالب برای شما خواهد بود.
ریموت کنترل آن نیز همان طور که در تصویر مشاهده میکنید، دارای یک دکمه پاور (روشن و خاموش) در بالاترین قسمت خود است. در زیر آن دکمه دستیار صوتی گوگل قرار گرفته و در میانه‌های ریموت کنترل، دکمه مربوط به پلتفرم نتفیلیکس (NETFLIX) نیز برای دسترسی آسان جای گرفته است.

 



درگاه‌ها:

این پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S دارای یک پورت HDMI و یک پورت USB می‌باشد.

در نهایت یکی از تفریحات سالم و بی دردسر که در منزل و در کنار خانواده صورت میپذیرد، لذت بردن از فیلم و سریال‌ها، مسابقات ورزشی و برنامه‌های متنوعی است که روزانه به زبان‌های مختلف در سراسر دنیا تولید و پخش می‌گردند.
پس اگر به این موضوع علاقه‌مندید، مجهز کردن تلویزیون هوشمندتان به یک پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S کمک شایانی در این زمینه خواهد کرد!

پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S 4K
پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S 4K
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی