0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
دسته بندی: لامپ

چراغ پیشانی زنبوری مدل Fh100

شناسه کالا: XI1097
شناسه کالا: XI1097
مشخصات برجسته بیشتر
  • وزن : 27g
  • ابعاد : 4.8 * 2.8 * 3.2cm
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: چراغ پیشانی زنبوری مدل Fh100
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
چراغ پیشانی زنبوری مدل Fh100

 

چراغ پیشانی زنبوری

 

چراغ پیشانی زنبوری وسیله ای است که در کمپینگ،کوهنوردی ،غارنوردی و موقعیت های این چنینی، بسیار ضروری است.شما در موقعیتی قرار میگیرد که تاریک است و نور کافی در آنجا وجود ندارد.بهتر است از چراغ کمک بگیرید.چراغ پیشانی در مقایسه با چراغ قوه مزیت مهمی دارد و آن اینکه دست های شما در اختیار خودتان است .در حالیکه در هنگام استفاده از چراغ قوه یک دست درگیر است.از طرفی چون این چراغ در بالای سر قرار میگیرد،نور بیشتری را پخش می کند. هنگام خرید چراغ پیشانی بند اولین چیزی که باید به آن توجه کنید اندازه و وزن محصول است، چراغهای کوچک به راحتی روی پیشانی قرار می گیرند و به هیچ وجه روی پیشانی احساس نمی شود.چراغ پیشانی زنبوری شیائومی مدل fh100 یکی از آن چراغ ها است.

چراغ پیشانی زنبوری شیائومی مدل fh100

چراغ پیشانی زنبوری شیائومی مدل FH100 روی پیشانی قرار می‌گیرد، مانند چراغ قوه نیاز نیست که مجبور باشید آن را در دست بگیرید، بنابراین دستانتان کاملا آزادند و شما می‌توانید به راحتی در مسیر تاریک طی طریق نمایید، غذا درست کنید، آتش روشن نمایید و ماشین خود را از هر نظر کنترل و تعمیر کنید. کنترل فنی چراغ پیشانی از نظر: کار در شرایط جوی بد، توان مقاومت در برابر دمای زیر صفر درجه، جستجوهای پیچیده، سطوح روشنایی، وزن، مدت زمان نوردهی و نوع باتری، ضروری است.این محصول هم اکنون در فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران موجود میباشد.
از دیگر کاربردهای چراغ پیشانی برای فعالیت‌های مختلف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کوهنوردی:

در این فعالیتها علاوه بر اهمیت نزدیک بینی و کوته بینی ، اهمیت دید از راه دور نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چراغهای این چراغ پیشانی زنبوری فرصت خوبی برای این فعالیت هستند و همپنین مسافتهای کوتاه (۱۰ تا ۲۰ متر) و هم مسافتهای طولانی (۵۰ تا ۱۰۰ متر) را روشن می کنند.
کمپینگ شبانه:
اگر قصد سفر و طبیعت دارید ، نور مناسب نجات دهنده شما در شب خواهد بود. برای همه فعالیت های خود ، از جمله آشپزی ، استراحت و نظارت بر محیط کمپ ، به یک چراغ قابل اعتماد نیاز دارید که فاصله خوبی را در اطراف شما روشن کند ، زیرا برای این نوع فعالیت ها نور کافی با برد کوتاه ۴۰ وجود دارد.چراغ پیشانی زنبوری مدل FH100 به تنهایی میتواند تمامی نیازهای شما را در کمپینگ های شبانه برطرف کند.

دوچرخه سواری:

اگر انتظار دارید یک چراغ هنگام دویدن یا دوچرخه سواری شما را همراهی کند ، مهمترین پارامتر استفاده از چراغ پیشانی است ، به دلیل سرعت بالای این نوع فعالیت ها ، باید مسافت های طولانی تری را ببینید و نیازی به چرخاندن فاصله های نزدیک نیست.بنابراین چراغ پیشانی زنبوری مدل fh100 گزینه مناسبی برای ورزش هایی نظیر دوچرخه سواری و دو در شب میباشد.
از دیگر پارامترهای مد نظر برای خرید یک چراغ پیشانی زنبوری اندازه و وزن آن میباشد.کمپانی شیائومی با طراحی منحصر به فرد این چراغ پیشانی در ابعاد 2.8*4.8*3.2 و وزنی معادل 27 گرم بهترین چراغ پیشانی در نوع خودش میباشد. یکی دیگر از قابلیت های این چراغ پیشانی شیائومی ضدآب بودن آن است.و نوع چراغ های آن LED میباشد.

چراغ پیشانی زنبوری شیائومی مدل fh100

اجزای چراغ پیشانی زنبوری مدل fh100

بدنه: شاکله‌ی کلی چراغ پیشانی، بدنه‌ی آن است که وظیفه‌اش نگه‌داری باتری و هدایت نور است. بدنه معمولا زوایای عمودی متفاوتی از طریق یک لوله دارد و کلیدی را برای تنظیمات چراغ، در دسترس شما قرار می‌دهد.

اتصال به سر: چراغ از راه یک بند یا کش به سر متصل می‌شود. در مواردی این وسیله به شکل کلیپسی برای اتصال به انواع کلاه یا خود در شکل کلاهی که چراغ را حمل می‌کند، طراحی و تولید می‌گردد.

در پایان . . .

عوامل مختلفی بر روی قیمت چراغ پیشانی تاثیر گذار است که از جمله آنان می توان به برند تولید کننده، نوع منبع تغذیه (شارژی یا باتری بودن محصول)، تعداد لامپ ها و نوع آنان و غیره اشاره کرد؛ که شیائومی از کمترین قیمت برخوردار است. البته ناگفته نماند که خرید یک چراغ پیشانی مناسب تنها بسته به سلیقه و نوع نیاز شما دارد و بایستی از توجه به مدل های صنعتی این نوع از چراغ قوه های پیشانی که از قابلیت های به مراتب بالاتری برخوردارند و قطعا با قیمت های بیشتری نیز در بازار به فروش رسانده می شوند، اجتناب نمایید.پیشنهاد ما به شما برای برطرف کردن نیازتان چراغ پیشانی زنبوری مدل fh100 میباشد که هم اکنون در فروشگاه شیائومی ایران موجود میباشد و میتوانید خریداری کنید.

 

 

چراغ پیشانی زنبوری مدل Fh100
چراغ پیشانی زنبوری مدل Fh100
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی