0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
چرا به شیائومی ایران اعتماد کنید

چرا به ما اعتماد میکنید؟

 

خریدارانی که قصد دارند از وبسایت « شیائومی ایران» خرید کنند ممکن است برای آن ها سوال پیش بیاید که چرا باید به ما اعتماد کنند ؟ در این متن به دلایلی که باعث اعتماد مشتریان به شیائومی ایران میشود اشاره می کنیم.

-          امکان بازگشت کالا:

برای اطمینان خاطر مشتریان، مهلت بازگشت 7 روزه در صورت خرابی محصول را قرار داده ایم. فرقی نمی کند دستگاهی که خریداری می کنید گارانتی دارد یا خیر، ما  متعهد می شویم اگر دستگاهی که تحویل گرفته اید دچار مشکل فنی بود یا اینکه کالای دریافتی با آنچه ثبت کردید مغایرت داشت، تا 7 روز پس از تحویل به شما، ما آن را پس گرفته و یک نمونه آکبند دیگر برای شما ارسال می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر برای انجام این امر پیشنهاد میشود به صفحه نحوه بازگشت و روش‌های تست و مرجوعی مراجعه کنید.

-          نماد اعتماد الکترونیکی و سایر مجوزهای قانونی:

«شیائومی ایران» همواره سعی کرده بر مدار قانون رسمی کشور قدم بردارد. در این راستا مجوزهای لازم در زمینه فروش آنلاین را گرفته ایم. ما مجوزهای کسب و کارهای مجازی، ساماندهی و ای نماد را داریم و هر لحظه می توانید استعلام آن را گرفته و با خیال راحت مراحل خرید را طی کنید. برای این کار می توانید به انتهای سایت مراجعه کرده و برروی لوگو آن ها کلیک کنید.

-          تضمین اصالت کالای خریداری شده:

این اطمینان را به شما می دهیم که کالای خریداری شده شما، دقیقا توسط همان برند اعلام شده برای شما ارسال شود. ما  تضمین می کنیم که به هیچ عنوان کالای تقلبی یا دست دوم را برای فروش در مجموعه شیائومی ایران قرار نمی دهیم.

-          پرداخت ایمن:

شما قانونا خرید می کنید و حق دارید قانونا پرداخت کنید.

-          مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما:

ما راه های مختلف ارتباطی را برای شما درنظر گرفتیم. شاید بین دو گزینه خرید مانده اید و نیاز به مشاوره دارید. شاید اصلا کلا دلتان بخواهد با یک نفر صحبت کنید! به همین منظور مشاوره حضوری در محل ، تماس تلفنی در ساعات کاری و چت آنلاین را برای شما در نظر گرفته ایم.

-          ارسال سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن:

روال پردازش سفارشات در «شیائومی ایران» بسیار سریعتر از آنچه فکر میکنید است. از لحظه ای که دکمه ثبت سفارش را میزنید پردازش سفارش شما آغاز می شود تا محصول در زمانی که انتخاب کردید آماده وتحویل شما گردد. خیلی عالی میشود که زمان تحویل کالا را خودتان انتخاب کنید و حالا این امکان را ما به شما داده ایم . اگر در تهران یا کرج باشید و در مدت زمان کاری سفارش خود را ثبت کرده باشید کالا ی مورد نظر شما در همان زمان توسط پیک یا اسنپ برای شما ارسال خواهد شد.

-          خرید اینترنتی ساده، سریع و مطمئن!

شیائومی برندی است که به واسطه ارائه محصولاتش از طریق فروشگاه های اینترنتی، هزینه های هنگفتی را بابت تأسیس فروشگاه های مختلف صرف نکرده و به این ترتیب محصولاتش را با قیمت منصفانه تری نسبت به سایر نماد های تجاری عرضه می کند. «شیائومی ایران» نیز با پیروی از همین سیاست، از همان ابتدای آغاز فعالیت شیائومی، نمایندگی ارائه محصولات این برند را بر عهده گرفته و یک راه ارتباطی مستقیم را میان شرکت شیائومی و مخاطبان ایرانی این کمپانی فراهم آورده است.«شیائومی ایران» با ارزش نهادن برای وقت مخاطبینش، سرویس دهی سریع و بی نقصی را برای آن ها فراهم کرده و خود را در برابر انتخاب آن ها قدردان و متعهد می داند.

 

فروشگاه «شیائومی ایران» این افتخار را دارد که به عنوان مکانی مطمئن برای خرید اینترنتی هوشمندانه انواع کالاهای اورجینال شیائومی، با مناسبترین قیمتها، در خدمت هموطنان گرامی باشد و برای عرضه خدمات بهتر همیشه منتظر شنیدن نظرات ارزشمند شما هستیم.

 

قدردان اعتماد شما هستیم

مشاوره و پشتیبانی