0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
دسته بندی: مخلوط کن

چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01

شناسه کالا: XI1107
شناسه کالا: XI1107
مشخصات برجسته بیشتر
  • ظرفیت : ۱/۸ لیتر
  • وزن : 2.8 kg
  • جنس بدنه : ABS,Glass,PC,Stainless Steel
  • تعداد تیغه ها : 4 پره
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01

چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01:

آشپزی یکی از هیجان انگیزترین هنرهای دنیاست. آماده سازی و طبخ غذاها و دسرهای مختلف، در کنار جذابیت ظاهری که دارند، گاهی بسیار وقت گیر می‌شوند.
خرد کردن و تهیه کردن مواد ازم قبل از شروع طبخ و یا ترکیب مواد، یکی از مراحلی است وقت زیادی را از سرآشپزها می‌گیرد و همین دلیل است که سبب شده تا یک سرآشپز حرفه ای قبل از تقویت حس چشایی و ترکیب طعم ها، نیازمند سرعت بالا در خرد کردن مواد اولیه است.
امروزه ابزارهای زیادی در آشپزخانه به کمک ما آمده اند و کار را بسیار آسان‌تر ساختهاند. چرخ گوشت، میکسر، خردکن و مخلوط کن در بسیاری از موارد ساختار یکسانی دارند و در قطعه قطعه کردن مواد و ترکیب آنها بسیار کمک کننده هستند.
استفاده از چنین ابزارهایی سبب می‌شود تا سرعت آشپزی بالا رفته و از آشپزی برای خانواده خود نهایت لذت را ببرید!
چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01 یکی از محصولاتی که کمپانی شیائومی تولید کرده و در اختیار مصرف کننده قرار داده است تا در این زمینه نیز خودی نشان داده باشد.
ابزارها و وسایل برقی آشپزخانه طرفداران بسیاری دارند، پس اگر برندهای علاقه‌مند کیفیت و کاربردی بودن را در الویت قرار دهند قطعا می‌توانند در این عرصه موفق شوند.
در شیائومی ایران چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01 را معرفی خواهیم کرد:



ظاهر و بدنه چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01:

یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید لوازم برقی آشپزخانه، ظاهر و ابعاد آن است. اغلب همه ترجیح می‌دهند که وسایل کارآمد و مورد نیاز منزل را تا حد امکان جمع و جور و سبک وزن خریداری نمایند. زیرا با افزایش تعداد دستگاه های مورد نیاز در هنگام آشپزی، با مساله کمبود جا در کابینت ها و کانتر آشپزخانه بسیار مواجه هستیم. از همین روی کوچک و در عین حال کاربردی بودن یک دستگاه در خرید آن نقش اساسی دارد.
چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01 با طراحی ظاهری زیبا و هماهنگ با دیگر وسایل برقی، به راحتی جای خود را در آشپزخانه شما باز خواهد کرد.
این محصول شیائومی دارای ابعاد 29 * 17 * 17 سانتی‌متر بوده و تنها 2.8 کیلوگرم وزن دارد. بدنه آن از استیل ضد زنگ با همراهی قسمت‌هایی از جنس پلاستیک ABS  و شیشه ساخته شده است و ظاهری شیک و ساده را به برای چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01 تصویر می‌کشد!
روی درب استوانه ای آن دو عدد دکمه قرار دارد که دو سرعت عملکرد این چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01 را مشخص می‌کند.

مشخصات فنی چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01:

همان طور که می‌دانید، در ابزارهایی که وظیفه خرد کردن مواد غذایی را به عهده دارند، جنس و طراحی تیغه آنها در سرعت و عملکردشان بسیار تاثیرگذار است.
جنس تیغه چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01 از فولاد ضد زنگ سخت شده و به صورت چهار پره طراحی و ساخته شده است. این تیغه به صورت دو پره در دو ارتفاع قرار گرفته است و 360 درجه می‌چرخد و به صورت گردابی مواد را به داخل کشیده و ترکیب می‌کند، به همین دلیل سرعت و عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. به عبارت دیگر این تیغه قدرتمند حدود 24000 ضربه به مواد وارد می‌کند و آنها در سریع ترین زمان ممکن خرد و ترکیب مینماید.
تیغه فوق‌العاده این چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01 در یک مخزن 1.8 لیتری قرار گرفته که در واقع می‌توانید مواد غذایی را تا حدود 1.5 کیلوگرم در آن قرار داده و استفاده نمایید.
بعد از این تیغه عالی به سراغ موتور چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01 می‌رویم که توان آن حدود 400 وات بوده و با ولتاژ ورودی 220 ولت فعالیت می‌کند. این موتور از یک سیم پیچی قدرتمند تشکیل شده است که سرعت فعالیت و عمر دستگاه را ماندگارتر می‌کند.
همچنین چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01 بسیار کم صدا بوده و کمتر از 70 دسی بل صدا تولید میکند. در نتیجه در هر زمان و هر مکان می‌توانید از این محصول فوق العاده استفاده نمایید، حتی زمانی که فرزند خردسال شما خواب باشد!

 

 

چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01 یک همراه همیشگی و باکیفیت!

کیفیت تیغه چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01 بسیار عالی است و در کنار تمام جذابیت و هماهنگی ظاهری این محصول، بدنه آن بسیار مقاوم و ضد ضربه بوده و تا سال‌ها در آشپرخانه همراه شما خواهد بود!
یکی از نگرانی های همیشگی مادران در هنگام کار با ابزارهای برقی مخصوصا تیغه دارها، فرزندان کنجکاوشان هستند. اما نکته مهم پیرامون این محصول بی‌خطر بودن آن برای کودکان است!
طراحی ظاهر این محصول شیائومی به گونه ای است که در هنگام روشن بودن و فعالیت تیغه دستگاه، هیچ راه نفوذی به داخل آن وجود ندارد و خطری کودک را تهدید نمی‌کند. بر خلاف چرخ گوشت‌ های قدیمی که هیچ ایمنی نداشتند!
این محصول قادر است تا انواع مواد غذایی از قبیل؛ گوشت، سبزیجات و ... که درجه سختی متفاوتی دارند را به راحتی خرد و میکس نماید، پس اگر یک محصول همه کاره می‌خواهید، چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01 را از دست ندهید!

چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01
چرخ گوشت شیائومی مدل Deerma DEM-JR01
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی