0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
دسته بندی: دوچرخه برقی

Xiaomi HIMO R1 Cool Breeze Bicycle Helmet

کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1

شناسه کالا: XI1224
شناسه کالا: XI1224
مشخصات برجسته بیشتر
  • وزن : 315 گرم
  • ابعاد : 165 × 205 × 265 میلیمتر
  • جنس : لایه ی بیرونی از ABS، لایه ی درونی از EPS
  • رنگ بندی : سفید (White)، آبی (Blue)، خاکستری (Gray)، صورتی (Pink)
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    اصالت کالا + هفت روز گارانتی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1

کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1:

موتورسواری، دوچرخه سواری، اسکیت، اسکوتر، تخته برد و هر ورزش پرتحرک و خطرناکی که به آن مشغول هستید، باید ایمنی و سلامت خود را در درجه اول قرار دهید. بسیاری از ورزشکاران حرفه ای طی یک خطا و بی احتیاطی، باعث شکستن اعضای بدن و یا جراحات و آسیب های این چنینی شده‌اند، پس حتی اگر حرفه ای هستید و به مهارت و توانایی بالای خود ایمان دارید، باز هم جوانب احتیاط را در نظر بگیرید.
زیرا هر چه قدر خود شما هم محتاط و اصولی حرکات را به انجام برسانید، باز هم ممکن است افراد دیگر به صورت سهوی یا عمدی سبب افتادن و لغزیدن شما شوند.
استفاده از لوازم حفاظتی و ایمنی در هنگام ورزش کردن خیال شما را از بابت ضربه ها و لغزش های احتمالی تان راحت می‌کند. وسایلی همچون؛ مچ بند، زانو بند، کلاه های ایمنی و ... را تهیه کنید و از ورزش کردن لذت کافی را ببرید.
کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1 یکی از ملزومات همراه هر موتور سوار، دوچرخه سوار و ورزشکاران مشابه می‌باشد. با شیائومی ایران همراه باشید تا این محصول شیائومی را بهتر معرفی کنیم:

 


 

 
طراحی ظاهری کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1:

کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1 یک محصول باکیفیت و مرغوب است که امنیت فرد سوار بر دوچرخه، موتور و ... را تضمین می‌کند. جنس لایه داخلی آن از EPS و لایه بیرونی آن را از پلاستیک ABS ساخته شده است.
پلاستیک ABS در بسیاری از محصولات شیائومی کاربرد دارد زیرا در برابر ضربه، حرارت و فشار بسیار مقاوم است. کلاه ایمنی نیز باید حداکثر ضربه گیری و استحکام را دارا باشد تا در هنگام زمین خوردن از سر افراد محافظت کامل را به عمل آورد.
لایه داخلی نیز از پلی استایرن حجیم شده یا فوم ساخته شده است و مشخص ترین ویژگی این ماده همان حجیم بودن آن می‌باشد در نتیجه به راحتی بر روی سر قرار می‌گیرد و قالب سر فرد می‌شود. در واقع EPS بهترین گزینه برای طراحی داخلی کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1 به حساب می‌آید زیرا در کنار حجیم بودن، بسیار سبک‌تر از مواد مشابه است.
ابعاد کلی کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1 حدود 16.5 * 20.5 * 26.5 سانتی متر است و وزن آن نیز 315 گرم می‌باشد.
کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1 در چهار رنگ بسیار جذاب؛ سفید، آبی، خاکستری و صورتی تولید و عرضه گشته است.
کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1 بر اساس دور سر افراد و در دو سایز کوچک و بزرگ به بازار عرضه شده است. سایز مدیوم آن برای افراد با دور سر 54 تا 58 سانتی‌متر و سایز لارج آن برای افراد با دور سر 57 تا 61 سانتی‌متر مناسب می‌باشد.

قابلیت های ویژه کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1:

کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1 تعداد 9 حفره دارد که از تعریق سر جلوگیری می‌کند و تهویه آن را به عهده دارند. همچنین در قسمت جلوی آن نیز یک نقاب کوتاه برای قرارگیری عینک تعبیه شده است.
بندهای کلاه ایمنی نیز به صورت U شکل و بسیار باکیفیت بوده و قابل تنظیم می‌باشند، در نتیجه به راحتی می‌توانید آن را روی سر ثابت کنید.
کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1 همچنین در پشت سر به دستگاه تنظیم کننده قفل هد نیز مجهز می‌باشد که سبب می‌شود تا علاوه بر قابلیت تنظیم، جا به جایی راحت‌تر کلاه را برای شما به ارمغان می‌آورد.
کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1 دارای استاندارد GB 24429-2009 می‌باشد. این استاندارد که مربوط به جمهوری خلق چین است، ایمنی و کیفیت کلاه های ایمنی ورزشی را تست کرده و می‌سنجد. همچنین یکسری اصول و قواعد برای طراحی و ساخت کلاه های ایمنی در نظر دارد که تمام کلاه های دارای این استاندارد آن را به خوبی مدنظر قرار داده‌اند.

 



 

حرف آخر اینکه اگر موتور، دوچرخه، اسکیت و هر ورزش دیگری را پیگیری میکنید، بهتر است یک کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1 نیز تهیه نموده و امنیت و سلامتی را در هنگام ورزش به خود هدیه نمایید!

کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1
کلاه ایمنی دوچرخه و اسکیت شیائومی مدل HIMO R1
اصالت کالا + هفت روز گارانتی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی