0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

Xiaomi redmi 9T Dual SIM 128GB And 6GB RAM Mobile Phone

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت

شناسه کالا: xr9t6128mp
شناسه کالا: xr9t6128mp
مشخصات برجسته بیشتر
  • تعداد سیم کارت : دو سیم کارت
  • وزن : 198 گرم
  • ابعاد : 162.3x77.3x9.6 میلی‌متر
  • فناوری صفحه‌نمایش : IPS
  • تراشه : Qualcomm SM6115 Snapdragon 662 (11 nm) Chipset
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار RAM : 6 گیگابایت
  • اندازه : 6.53 اینچ
  • شبکه های ارتباطی : 2G
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •   گارانتی:
    18 ماه گارانتی اصلی + رجیستر تضمینی
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت

امروزه تمامی سرگرمی ها و فعالیت های روزمره به وسیله گوشی های هوشمند انجام میگیرد.از این رو گوشی مناسب است که بتواند به راحتی و بدون هیچ مشکلی تمامی نیازهای ما را از جمله تماشای فیلم، وب گردی، گیمینگ، استفاده از اپلیکیشن های مختلف و ... را برطرف سازد.این روزها اگر سری به بازار موبایل زده باشید، بی شک نام برند شیائومی به گوشتان خورده است. درست است این روزها شیائومی در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرده به همین علت روز به روز مدل های جدیدی را مطابق با تمامی سلیقه ها طراحی و به بازار عرضه می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت را که در ردیف گوشی های میان رده قرار گرفته توانسته با توجه به قابلیت هایی که در اختیار کاربر قرار میدهد انقلابی را در بازار به پا کند و خود را وارد میدان رقابت با برندهای مطرح کند.
اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که میخواهید بیشتر با گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت، این محصول فوق العاده شیائومی آشنا شوید، پیشنهاد میکنیم همراه ما باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت

طراحی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت

باید گفت یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های شیائومی متعلق به گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت است. زیرا برای قاب جلو، فریم و قاب پشتی بدنه ای از جنس پلاستیک در نظر گرفته شده و طراحی قاب پشتی آن به نحوی است که حالت براقی داشته و هیچ گونه اثر انگشتی بر روی آن به جا نمی ماند.
از نظر ابعاد ،اندازه گوشی شیائومی مدل Redmi 9T ، 9.6 × 77.3 × 162.3 میلی‌متر بوده و 198 گرم وزن دارد و به راحتی در جیب جای میگیرد. اگر به پنل پشتی این گوشی دقت کرده باشید نام برند Redmi بزرگ و به صورت عمودی بر روی آن هک شده است.
شیائومی قاب جلویی خود را با Gorilla Glass 3 پوشانده است که میتوان گفت همانند یک محافظ برای گوشی عمل می‌کند. برای راحتی و دو چندان شدن زیبایی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T سنسور اثر انگشت در کناره گوشی قرار گرفته و که همان دکمه پاور گوشی بوده و میتواند در کمتر از چند ثانیه قفل صفحه را باز می‌کند.
درفریم بالا جک 3.5 میلی متری را مشاهده می‌کنید که پخش موسیقی و خروجی صدا از این طریق اتفاق می افتد.
شیائومی برای گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت رنگ های متنوعی در نظر گرفته و از بین چهار رنگ خاکستری، آبی، سبز و نارنجی میتوانید رنگ مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت

صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل بوده و از روشنایی 400 نیتی برخوردار است.
هنگامی که گوشی Redmi 9T را در مقابل خود قرار میدهید، متوجه خواهید شد که تقریبا 83.4 درصد از نمای جلوی گوشی را صفحه نمایش تشکیل میدهد. میتوانید لذت تماشای فیلم و گیمینگ را با گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T تجربه کنید.
کیفیت بالای نمایشگر گوشی شیائومی با توجه به LCD بودن آن موجب شده تا کاربر به هیچ عنوان از کار با این گوشی خسته نشود.

دوربین گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت

شیائومی از نظر دوربین برای گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت فوق العاده عمل کرده است.
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت را مجهز به دوربین چهارگانه در قسمت قاب پشتی بوده و یک دوربین سلفی در قسمت قاب جلویی تعیبه شده است.
حال در قسمت پشتی این گوشی یک ماژول مستطیلی قرار گرفته که چهار دوربین با کیفیت شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در کنار یک فلش LED خود نمایی می‌کند.
هم چنین دوربین سلفی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T از لنز عریض (Wide) با رزولوشن 8 مگاپیکسل بوده که میتواند تصاویر فوق العاده ای را به ثبت رساند.
گفتنی است دوربین اصلی Redmi 9T در روز در حالت 48 مگاپیکسلی، کیفیت مطلوبی داشته و هم چنین دارای دامنه دینامیکی متوسط، کنترل نور، کنتراست و جزئیات رضایت بخشی می باشد.
از قابلیت های دوربین آن زوم دیجیتال 2 برابری است که در واقع کراپی از تصویر اصلی بوده و تمامی جزئیات را تا حد زیادی حفظ کرده است.
به وسیله دوربین موبایل شیائومی مدل Redmi 9T میتوانید قابلیت عکاسی HDR، عکاسی پانوراما و فیلم برداری با رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه تجربه کنید.
و مسئله ای که بسیاری به آن اهمیت میدهند، عکس برداری در شب است. دوربین این گوشی شیائومی توانسته عملکرد خوبی در شب داشته باشد. لازم به ذکر است روشنایی آن چندان خوب نبوده اما وضوح تصاویر و کنترل رنگ در حد قابل قبولی می باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت

باتری و حافظه گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت

باتری که داخل گوشی شیائومی مدل Redmi 9T تعبیه شده از جنس لیتیوم پلیمر و ظرفیت6000 میلی آمپری داشته و با سرعت 18 وات به راحتی شارژ میشود.
باتری Redmi 9T کمی بزرگتر از سری نوت شیائومی بوده به همین دلیل وقتی آن را در دست میگیرید متوجه وزن نسبتا سنگین گوشی شیائومی مدل Redmi 9T میشوید. همچنین با یک بار شارژ میتوانید تا چند روز گوشی را از شارژ بی نیاز کنید.
اما برای حافظه Redmi 9T باید گفت دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت و RAM 6 گیگابایت بوده و از استاندارد کارت حافظه UFS 2.2 برخوردار است.

امکانات دیگر گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت

از دیگر امکانات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت میتوان به Wi-Fi , بلوتوث , NFC , Infrared , رادیو , OTG و فناوری مکان یابی A-GPS , GLONASS , GALILEO , BDS اشاره کرد. گفتنی است این گوشی از سیستم عامل Android 10پشتیبانی میکند.

MMS , ایمیل , مرورگر HTML , قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس , قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF , برنامه ویرایش عکس , سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube از جمله قابلیت های نرم افزاری گوشی شیائومی مدل Redmi 9T میتوان برشمرد.
علاوه بر حسگر اثر انگشت ، قطب‌نما (Compass) , شتاب‌سنج (Accelerometer) , مجاورت (Proximity) هم در اختیار کاربر قرار گرفته است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9T ظرفیت 128 6 گیگابایت
آبی
18 ماه گارانتی اصلی + رجیستر تضمینی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی