0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر

شناسه کالا: XI1179
شناسه کالا: XI1179
  • product vendor icon image فروشنده:
    شیائومی ایران xiaomiiran.ir
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
به کمک نیاز دارید ؟
کافیست با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم
پیام در واتساپ

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر

ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر:

در گذشته مردم از ساعتهای مچی تنها برای با خبر شدن از زمان استفاده می‌کردند، پس از گذشت مدتی اعلام تاریخ نیز به آنها اضافه شد. اما با ظهور  ساعت‌های هوشمند تحول عظیمی در این زمینه رخ داد.
با استقبال بالای مردم جهان از این ساعت‌های هوشمند و هیجان انگیز، کمپانی‌ها و برندهای مشهوری اقدام به ساخت این محصول کردند. البته لازم به ذکر است که ظهور ساعت‌های هوشمند به دهه‌ها قبل‌تر از این باز می‌گردد و ساعت ها با امکاناتی فراتر از ساعت‌های مچی معمولی طراحی و تولید شده بودند اما آغاز رقابت از زمانی شدت گرفت که ویژگی لمسی بودن صفحه نمایش آن جذاب به نظر رسید.
و همین شد که امروزه برندهای بسیاری از قبیل؛ سامسونگ (SAMSUNG)، اپل (APPLE)، سونی (SONY)، شیائومی (XIAOMI) و ... بر سر معرفی یک اسمات واچ قدرتمند رقابت دارند.
یکی از برندهای همکار با برند صاحب نام شیائومی، برند ایمیلب (IMILAB) است که فعالیت خود را در زمینه فناوری‌های نو با تولید دوربین‌های مدار بسته و تجهیزات امنیتی آغاز کرد. این برند بعد از چندی تصمیم گرفت پا را فراتر گذاشته و در حوزه‌های دیگر نیز محصولاتی را تولید و عرضه نماید.
یکی از محصولات پرطرفدار این برند، ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر است که با یک طراحی زیبا و چشم‌نواز و همراهی امکانات کاربردی موفق شد تا توجه زیادی را به خود جلب نماید.
با شیائومی ایران همراه باشید زیرا در ادامه به معرفی کامل ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر خواهیم پرداخت:

 



طراحی ظاهری ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر:

این ساعت هوشمند شیائومی توانسته کمی ساختارشکنی کند و به جای یک نمایشگر مربعی یا مستطیلی، یک صفحه نمایشگر لمسی دایره‌ای شکل را طراحی نماید. همین مورد یکی از وجه تمایزات ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر با دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است.
نمایشگر این ساعت که یک نمایشگر AMOLED با فناوری TFT HD است، به زیبایی تمام بر روی یک بند مشکی و مات به ابعاد 26.2 سانتی‌متر جای گرفته و جلوه ای شکیل را برای این محصول به ارمغان آورده است.
ابعاد نمایشگر ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر 1.28 اینچ بوده و وضوح تصویر آن 240 * 240 پیکسل میباشد. این کیفیت نمایشگر باعث میشود که کاربر تصویر شفاف و درخشانی را مشاهده نماید.
بدنه نمایشگر از نوعی آلیاژ فلز روی ساخته شده و مقاومت و استحکام آن را در مقابل ضربه تا حد قابل قبولی بالا برده است. تمام این اجزا در کنار هم وزنی معادل 54 گرم دارد که برای یک ساعت هوشمند با این امکانات بسیار عالی است و در استفاده‌های طولانی مدت دست شما را خسته نخواهد کرد.
بند این محصول دارای انعطاف خوبی بوده و به سادگی بر روی مچ دستان شما قرار می‌گیرد. شیشه این ساعت جذاب یک شیشه سه بعدی درخشان می باشد که به صورت کامل تخت طراحی شده است.
طراحی این گجت پوشیدنی بسیار ساده و منحصر به فرد بوده و آن را برای استفاده بانوان و آقایان مناسب کرده است. یک سگک ساده برای قفل شدن بند در جایگاه خود و یک دکمه برای خاموش و روشن کردن آن در سمت راست ساعت، تمام چیزی است که یک نگاه اول هر بیننده را مجذوب خود می‌کند.


دو ویژگی شاخص:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شاخص ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر، ضدآب بودن آن می‌باشد. این قابلیت عالی محدودیت و نگرانی کاربر را برای شستن دست، دوش گرفتن و یا ورزش‌های آبی کاملا برطرف کرده و در هر زمانی همراه شما خواهد بود!
ویژگی برتر دیگر این ساعت هوشمند، باتری لیتیوم پلیمری قدرتمند آن است که ظرف مدت دو ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و حدود 15 تا 30 روز به صورت تمام وقت در خدمت شما خواهد بود.
ظرفیت باتری ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر 340 میلی آمپر بوده و به کمک کابل شارژی که به همراه آن است، شارژدهی صورت می‌پذیرد.

 


عملکرد برترین ساعت هوشمند شیائومی!

اول از همه اینکه اگر تلفن همراه شما آیفون است نگران نباشید و خود را محدود به اپل واج های گران قیمت نکنید! ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر قادر است تا با سیستم عامل اندروید و IOS سازگار باشد.
شما می‌توانید اپلیکیشن Mi HOME را بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب و از امکانات آن از قبیل؛ تنظیمات و تغییر داده‌های ثبت شده و همچنین تغییر پس زمینه آن بهره‌مند شوید. به این ترتیب ساعت هوشمند خود را به سلیقه خود شخصی سازی می‌کنید!
با استفاده از نمایشگر این محصول می‌توانید تماس‌ها، پیام‌ها و اعلان‌های تلفن همراه خود را مشاهده کنید.
ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر همچنین از 13 فعالیت ورزشی زیر پشتیبانی میکند:
پیاده روی، دویدن، کوه نوردی، فوتبال، بسکتبال، والیبال، بیسبال، راگبی، دوچرخه سواری، تنیس، بدمینتون، پینگ پنگ و طناب زدن
یعنی در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی می‌توانید اطلاعاتی از جمله؛ تعداد قدم‌ها، میزان کالری سوزانده شده، مسافت طی شده و تعداد ضربان قلب خود را بر روی نمایگر ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر مشاهده نمایید.

پس اگر به دنبال یک ساعت هوشمند و با امکانات عالی هستید، حتما نباید هزینه گزافی پرداخت کنید. توصیه ما خرید یک ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر است که در کنار داشتن قیمت مناسب، لمس تکنولوژی را برای شما به ارمغان می‌آورد!

ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر
ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب KW66 سایز 45 میلی‌متر
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی