7 روز از زمان رسیدن محصول به دست خریدار محاسبه می شود.
نکته : با توجه به تغییرات سریع برخی محصولات مثل گوشی تلفن همراه ، قیمت گوشی موبایل مشمول این بند نمی شود . حتی ممکن است قیمت ها هر ساعت تغییر کنند.
نکته 1 :می بایست قبل از آنکه کالا توسط شیائومی ایران برای شما ارسال شود، به واحد پشتیبانی با شماره تلفن 9102-9101-054 اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود.
نکته 2 :چنانچه بعد از رسیدن کالا به دستتان، خواستار عودت آن باشید، بلافاصله پس از دریافت کالا می بایست به واحد پشتیبانی شیائومی ایران اطلاع دهید .
نکته 3 :فقط کالاهایی قابل برگشت هستند که بسته بندی آنها باز نشده باشد و هیچ گونه نوشته و برچسبی نیز روی بسته بندی درج نکرده باشید. هزینه های ارسال اولیه کالا برای خریدار و همچنین هزینه ی عودت توسط خریدار، به عهده ی خود خریدار خواهد بود. شیائومی ایران همیشه مبلغی کمتر از مبلغ واقعی هزینه ی حمل را برای ارسال کالا برای مشتریانش در نظر می گیرد و هنگام عودت محصول تحت شرایط این بند، هزینه ی واقعی (طبق اسناد و فاکتورهای معتبر و رسمی دریافت شده از پیک یا پست) که شیائومی ایران برای حمل پرداخت کرده است را از مبلغ فاکتور کسر کرده و مابقی را عودت می دهد.
نکته 4 :امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و شیائومی ایران از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب یا شماره کارت دیگر معذور است.
شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید .